Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Miserie in Belgiė

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Miserie in Belgiė

    Korting op 420shop
    Vandeurzen (minister van justitie) is opgestapt.
    De rest zal wel volgen.
    De brief van Jo Vandeurzen
    De eerste brief van het Hof van Cassatie
    Aanwijzigingen maar geen bewijzen

    Greetz,
    zion
    Last edited by zion; 19 December 2008, 16:40.

    #2
    Pff, da is gewoon allemaal 1 pot nat! Met of zonder regering, het maakt echt geen verschil uit...

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Blijkt dat niet alleen Vandeurzen zijn ontslag heeft genomen, maar ook de regering.
        Nu maar zien wat de koning zegt.
        Wat een soep.

        Kan een bevoegde mod deze thread even verplaaten, het hoort hier niet echt thuis
        Was erg gehaast, vandaar dat ik verkeerd heb gepost.

        Greetz,
        zion
        Last edited by zion; 19 December 2008, 19:41.

        Comment


          #5
          pff, ben ik blij dat ik terug naar spanje ga in april! haha!

          Comment


            #6
            Achja, Leterme heeft nu het ontslag van de regering aangeboden bij de koning (tegen de zin van de walen heb ik begrepen), Berten zal dat nu een dag op 2 in beraad houden en tegen maandag weten we meer.

            Moest de koning het aanvaarden dan krijgen we imho een interim regering en gaan we samen met de regionale verkiezingen weer kiezen voor een premier.

            JMD krijgt alvast mijn stem

            Comment


              #7
              Ja, mag voor mij iets meer rechtsgetint. Eens no bullshit voor een tijd zou ons goed doen. De extreme standpunten komen er toch nooit door bij die partijen, als ze te radicale maatregelen nemen dan vallen ze volgende keer toch af .

              Comment


                #8
                Hoorde en zag het op de tv.

                Dat hij en de hele regering is opgestapt, omdat ze zich bemoeid zouden hebben met de verkoop van Fortis e.d.?
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                  Hoorde en zag het op de tv.

                  Dat hij en de hele regering is opgestapt, omdat ze zich bemoeid zouden hebben met de verkoop van Fortis e.d.?
                  Het is gewoon vanalles, het is bijna al een jaar zo dat het vol met problemen zit. We zijn het ondertussen wel al gewoon:p

                  Comment


                    #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door Weedy View Post
                    Hoorde en zag het op de tv.

                    Dat hij en de hele regering is opgestapt, omdat ze zich bemoeid zouden hebben met de verkoop van Fortis e.d.?
                    De Fortis zaak was inderdaad de druppel die de emmer deed overlopen. Nu is het wachten op de koning om het ontslag te aanvaarden maar dan zitten we met een groot probleem. Het is namelijk niet wettelijk om nu nieuwe verkiezingen te houden in Belgie daar het BHV-dossier nog steeds niet opgelost is...

                    Vandaag trouwens gehoord dat 1 politica het ontslag van Leterme 1 een daad van goed gestuur vond :-/

                    Ambiance all around

                    Comment


                      #11
                      Vive La Republic zou ik zeggen. Maar liefst wil ik vlaanderen onafhankelijk en zich dan bij onze noorderburen aansluit. En dan ben ik een gelukkig man. Want hier doen die politici toch geen reet aan de Waalse problematiek. Veel woorden en geen daden.
                      Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                      Comment


                        #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Creezr View Post
                        Vive La Republic zou ik zeggen. Maar liefst wil ik vlaanderen onafhankelijk en zich dan bij onze noorderburen aansluit.
                        Dan blijft er van het hele concept Vlaanderen onafhankelijk niets meer over...
                        Dan worden we een stuk van Nederland en of dat nu zoveel beter zou zijn is maar zeer de vraag.

                        Feit is wel dat de bananenrebuliek Belgie historisch gezien geen enkele bestaansreden heeft. Wallonie is al jaar en dag een (achtergesteld) stuk van Frankrijk.

                        Maar dit alles is dan weer een andere discussie...

                        Comment


                          #13
                          Wij bij Nederland maar niet als samehorend deel. Gewoon sammenwerkend verband zou fijn zijn! Misschien nog onze eigen wetgeving ofzo, dat we nog iets te zeggen hebben. Maar op economisch vlak ons gaan aansluiten hebben wij aan Walonie zeker geen nood meer. Denk zelf dat we nog een meerwaarde kunnen bieden aan Nederland op economisch vlak ook dus we winnen er beide bij. Maar eer een dergelijk idee opkomt bij onze politici zal het Kerstmis 2100 moeten zijn vrees ik...

                          Comment


                            #14
                            Niet noodzakelijk we kunnen als we willen en de middelen hebben een staatsgreep plegen en de problematiek zelf oplossen. Maar dit is gewoon een fantasie.
                            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

                            Comment


                              #15
                              En wat met Brussel dan?

                              Het is nog altijd niet duidelijk wat er gaat gebeuren met de regering.
                              Koning ontvangt voorzitters Kamer en Senaat

                              Greetz,
                              zion

                              Comment

                              Bezig...
                              X