Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nultollerantie joints in Antwerpen, directe boete van 75€!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17

      Comment


        #18
        Het komt er gewoon op neer dat De Wever electoraal wil scoren met zijn plat populistisch gezeik tegen 2014, ni meer of minder, ordinaire copycat van het Vlaams behang.
        Dank aan Bart de Wever en alle NVA-separatisten
        Liever separatistische realisme dan meedoen aan het belgicisme

        populistisch gezeik
        Lijkt me iets voor di rupo en co

        Ik zal wss wel ouderwets klinken, maar dit is wel begrijpelijk als mensen dit erover vinden.
        Respect voor ieder zijn mening natuurlijk he!!!, maar dit vindt ik ervan.
        Bart zou eens moeten aan de vapo hangen, hij zal direct relax zijn

        Grtz
        Last edited by westport; 12 September 2013, 02:46.
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #19

          Comment


            #20
            Zeg er ook effe bij dat je een flamingant bent hevermoed ik toch ergens zo een klein beetje
            Idd ik ben Vlaming, ikzelf zet mij in voor onze mooie Nederlandse taal aan de zes
            faciliteiten gemeenten rondom Brussel.

            De Wever zou beter de miljardenfraude van de diamantsector in zijn stad aanpakken
            Volledig mee eens! Daar heb je een sterk punt naar boven gehaald.

            Grtz
            Last edited by westport; 10 September 2013, 02:58.
            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

            Comment


              #21

              Comment


                #22
                Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

                Comment


                  #23
                  2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25
                      Ach, de monarchie is een achterlijk overblijfsel van het Ancien Regime en jij loopt dat hier te verdedigen. Haal het hoofd uit de modder en kijk rond je. Weg met de koning, vive la republique!

                      n als hij echt carte blanche kreeg zou hij der gelijk een kamp van make Blank daar wonen gekleurd daar wonen...

                      Vive Belgique Vive le roi ... haha
                      Wij Vlamingen zijn niet voor racisme, noch de kut monarchie

                      Grtz
                      Last edited by westport; 12 September 2013, 03:08.
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment


                        #26
                        Oorspronkelijk geplaatst door Dylero View Post
                        en als hij echt carte blanche kreeg zou hij der gelijk een kamp van make Blank daar wonen gekleurd daar wonen...
                        Haha, ik denk niet dat gekleurd er nog aan te pas zou komen moest hij carte blanche krijgen.
                        Er zouden alleen nog maar blanken zijn.

                        De Wever is nen even grote racist als de VB-ers.
                        Racist in alle mogelijke manieren.... (hij ziet holebi's ook als een 'RAS' en viseert die ook genoeg).
                        Als hij van Antwerpen een politiestaat wil maken, dan is dat zijn probleem.... Denkt hij nu echt dat dat alles gaat oplossen?
                        Ik zeg niet dat je constant in het openbaar hoort te blowen, maar het moet kunnen.
                        Ik woon niet in Antwerpen (gelukkig), maar wees dan gewaarschuwd, blow lekker thuis.
                        Wat betreft de boete.... ik heb er een dubbel gevoel bij.
                        In het filmpje is hij duidelijk gebrand op het feit dat druggebruik nog steeds een strafbaar feit is en hij wil de wet handhaven.
                        Ok daar kan ik inkomen... Maar eerlijk, van wie heb je het meeste last, van de blower die relaxed zit te chillen, of den dronkaard die mensen lastig valt omdat hij te zat is om het nog te beseffen, of erger nog, den agressieve dronkaard. Ik zou het wel weten. Sigarettenrook is ook schadelijk, maar een verbod op roken gaan ze ook nooit invoeren omdat de Staat teveel verdient aan de roker he.

                        Antperpen kent veel grotere problemen dan 'overlast' van Cannabis.
                        Ik ben van mening dat alle politiekers per definitie hypocriet zijn (De Wever incluis) en Ja ik denk dat dit ook allemaal elektoraal gezwets is.

                        Ik zeg niet dat je constant in het openbaar hoort te blowen, maar het moet kunnen.
                        Ik woon niet in Antwerpen (gelukkig), maar wees dan gewaarschuwd, blow lekker thuis.

                        greetz
                        HOMMEL
                        Leren = Experimenteren

                        Comment


                          #27
                          holebi's en anders denkende )
                          2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

                          Comment

                          Bezig...
                          X