Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietplantage ontdekt in supermarkt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wietplantage ontdekt in supermarkt

    Korting op 420shop
    Het is een merkwaardig gezicht: in deze Bulgaarse supermarkt liggen de hennepplanten gewoon tussen het snoepgoed. De beheerder van het pand ontdekte de wietplantage deze week tijdens een uithuiszetting aan de Rotterdamsedijk in Schiedam.
    De huurders kampten met een betaalachterstand. In een ruimte onder de supermarkt bevonden zich ruim 200 planten.

    Volgens andere ondernemers in de straat was de supermarkt sinds vijf weken dicht. De zaken gingen niet goed. Zij kunnen zich echter niet voorstellen dat het Bulgaarse stel dat de supermarkt runde erachter zit. 'Die mensen hebben altijd zo hard gewerkt, zeven dagen per week, vijf jaar lang. Die gaan nu niet ineens een hennepkwekerij beginnen. Het moet echt iemand anders zijn geweest.'

    De politie heeft nog geen aanhoudingen verricht. 'Het is nog te vroeg om verdachten aan te wijzen,' zegt een woordvoerder. De hennepkwekerij aan de Rotterdamsedijk is de vierde in een paar dagen tijd die is opgerold in Schiedam.

    BRON : http://www.ad.nl/ad/nl/1038/Rotterda...permarkt.dhtml

    #2
    Re: Wietplantage ontdekt in supermarkt

    Vreemd verhaal inderdaad. Als je een kwekerij hebt met 200 planten dan moet je daar toch voldoende aan verdienen om je zaak open te houden?

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Wietplantage ontdekt in supermarkt

      dist8-net.JPG

      Toch netjes dat ze die filters meenemen.
      Vaak purren ze die dingen vol zodat ze onbruikbaar zijn en laten ze achter.
      En die meterfilters zijn pleureszwaar.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Wietplantage ontdekt in supermarkt

        zien er nog redelijk nieuw uit die filters mijn mening
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment

        Bezig...
        X