Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoe slecht is weed?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    hahaha, gelijk heb je

    En idd, de tanden vind ik tot nu toe het ergste

    Peace

    Comment


      #17
      Ja, en ik mag het geweten hebben, helaas!
      Ik poets elke dag, echt letterlijk elke dag mijn tanden twee maal, normaal onder de douche, dus ik besteed er heel wat tijd aan, gemiddeld toch minstens 5 minuten.Ik mag nog aan het trippen zijn, of doodmoe zijn, dan nog poets ik ze, en 4 weken geleden ging ik naar de tandarts, wat blijkt?

      3 gaatjes, dus ze vult het eerste, de week erna het tweede, krijg ik een halve week later toch niet verschrikkelijk veel pijn aan die geplombeerde tand.Mijn zenuw was ontstoken, dus laten ontzenuwen.Dan nog een gat in mijn wijsheidstand, dus heb ik die gisteren mogen laten trekken, blijkt op de foto die ze namen dat ik nog een gat in een andere tand heb ook, dus van't weekend kan ik nog die ontzenuwde tand laten opvullen voor de tweede maal, en de week daarna dan nog eens die andere tand laten opvullen ook!

      Ik hoop wel dat het hierbij blijft, want ik heb al verschrikkelijk afgezien afgelopen maand!
      Natuurlijk zal het vele snoepen er ook wel iets mee te maken hebben, maar moest ik zoveel nie blowen, ik zou nog maar de helft zoveel snoepen, dus cannabis is dubbel zo slecht voor de tanden!

      En ik die dacht dat ik een gezond gebit zou had door elke dag braafjes te poetsen, tssssk!
      Last edited by DaZeD; 18 January 2009, 13:10.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #18
        Me tanden zijn me ook super veel waard, heb egt iets van 1 jaar blokbeugel gehad en 1 jaar vaste beugel en nu nog nachtbeugel.

        Ik ben best trots op me tande en nog nooit een gaatje gehad, maar vind dat natuurlijk wel rot! ik poets 2 keer per dag me tande, soms 3 keer achter elkaar omdat ik het lekkerder vind met een frisse mond rond te lopen.

        Hoevaak blow jij als ik vragen mag?? ik blowde 1/2 keer in de week op vrijdag en zaterdag ofzo, maar ben nu al zon 3 weken zonder, wel 1 keer tusse door 4 haaltjes ofzo maar vond t de moeite niet dus hoefde niet meer

        Greetz

        Comment


          #19
          Oorspronkelijk geplaatst door DaZeD View Post
          Ja, en ik mag het geweten hebben, helaas!
          Ik poets elke dag, echt letterlijk elke dag mijn tanden twee maal, normaal onder de douche, dus ik besteed er heel wat tijd aan, gemiddeld toch minstens 5 minuten.Ik mag nog aan het trippen zijn, of doodmoe zijn, dan nog poets ik ze, en 4 weken geleden ging ik naar de tandarts, wat blijkt?

          3 gaatjes, dus ze vult het eerste, de week erna het tweede, krijg ik een halve week later toch niet verschrikkelijk veel pijn aan die geplombeerde tand.Mijn zenuw was ontstoken, dus laten ontzenuwen.Dan nog een gat in mijn wijsheidstand, dus heb ik die gisteren mogen laten trekken, blijkt op de foto die ze namen dat ik nog een gat in een andere tand heb ook, dus van't weekend kan ik nog die ontzenuwde tand laten opvullen voor de tweede maal, en de week daarna dan nog eens die andere tand laten opvullen ook!

          Ik hoop wel dat het hierbij blijft, want ik heb al verschrikkelijk afgezien afgelopen maand!
          Natuurlijk zal het vele snoepen er ook wel iets mee te maken hebben, maar moest ik zoveel nie blowen, ik zou nog maar de helft zoveel snoepen, dus cannabis is dubbel zo slecht voor de tanden!

          En ik die dacht dat ik een gezond gebit zou had door elke dag braafjes te poetsen, tssssk!
          Ge poetst nu ook wel uw tanden kapot. Je poetst best 1 keer per dag je tanden, zo'n 3 minuten lang. Vlak voor het slapengaan. Met 2 keer per dag minstens 5 minuten poetst ge het glazuur er af en maakt ge ze extra kwetsbaar. Da zal meer schade aanrichten dan die joint.

          Comment


            #20
            Ja idd men broer poetste ook veel te veel hij poetste zijn tanden kapot ...


            Te veel poetsen is voor nix goed ...

            Comment


              #21
              Veel limonades vooral Cola is ook erg slecht voor je gebit .

              Grtz.

              Comment


                #22
                Ik zelf drink redelijk veel cola ,.. ale nu ist al wat gemindert maar ik heb nooit daar iets van gemerkt Volgens mij moet je dat op heel lange basis dan gedaan hebben voor je daar iets van begint te merken

                grte

                Comment


                  #23
                  Ik dronk vroeger heel veel cola had constant gaatjes bij de tandarts , nu ik diabetes heb en geen cola meer drink komt het regelmatig voor dat ik 0,0 gaatjes heb bij de tandarts.

                  Grtz

                  Comment


                    #24
                    Ja heb het ook al eens gehoord dat je tanden niet teveel mag poetsen, nu terug ON-TOPIC.
                    Mijn mening blijft dat weed de "gezondste" drug blijft!
                    grtz
                    Last edited by westport; 18 January 2009, 17:54.
                    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment


                      #25
                      Ik ben ook voor je mening westport ^^ bij de rest is er altijd wel 1 Groot nadeel

                      Comment


                        #26
                        Ik ga voor alcohol Daar is geen sprake van verbranding. Nu, ge kunt die 2 niet vergelijken. Om stoned te worden heb je genoeg aan 1 joint. Om dronken te worden heb ik met 1 pint niet genoeg. Maar in dat opzicht is 1 pintje gezonder.

                        Comment


                          #27
                          Helemaal mee eens beowulf met 5 bier in 1 uur op kan en mag ik nog rijden met 5 jointjes in 1 uur kan ik niet eens meer lopen

                          Comment


                            #28
                            http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo/hs ... drugs.html

                            Bron Humo, thx to bobo!
                            grtz
                            420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                            Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                            Comment


                              #29
                              Is die lijst dan niet opgesteld in veronderstelling da je er afhankelijk van wordt?

                              Comment


                                #30
                                Afhankelijk en gevolgen voor lichaam en geest.
                                grtz
                                420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                                Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                                Comment

                                Bezig...
                                X