Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe wetgeving onbemande drones Belgiė

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe wetgeving onbemande drones Belgiė

    Korting op 420shop
    Heeft iemand dit op het nieuws gezien woensdag? (is het 3de of 4de topic in dit nieuwsbericht)

    http://nieuws.vtm.be/83348-vtm-nieuw...g-12032014-19u

    #2
    eindelijk met jachtgeweren achter die dingen aan?" Maar nee...

    Verder zou ik me niet te veel zorgen maken.

    Een mini stoombad/sauna, of een combiketel in een kleine ruimte, of een klein keukentje met borrelende pannen en een open raampje, moet volgens mij zowat de zelfde fingerprint hebben als een minikweekje. Ze hebben nooit de tijd om AL die dingen te controleren.

    Ik lees dat Belgie overspoeld wordt door grootschalige broodkwekers. Ik denk dat de politie wel wat anders heeft op te sporen dan 600 watt lampjes.

    Ik heb al een poosje niets gehoor over de drone-successen van de politie in Nederland. Waarom zou dat toch zijn? Zouden de successen nogal tegenvallen misschien? Het laatste wat ik erover hoorde was dat ze met een gehuurde drone een wietkwekerij hadden opgespoord waarvan ze al wisten dat 'ie bestond - als demonstratie. Helaas was het geen kwekerij, maar een knipperij. Het project werd toen afgeblazen als onbetaalbaar. Nou zijn drones een stuk goedkoper geworden in de tussentijd, maar toch.

    Comment

    Bezig...
    X