Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voormalig Microsoft-manager wil ’s werelds grootste cannabisdealer worden

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Voormalig Microsoft-manager wil ’s werelds grootste cannabisdealer worden

Korting op 420shop
    Een voormalige Microsoft-manager heeft het plan opgevat om carričre te maken met cannabishandel. De vraag naar de drugs heeft volgens de man geleid tot een ‘goudkoorts’.

In Californië wordt met de teelt van cannabis ondertussen meer geld verdiend dan met de teelt van tarwe en groenten, zegt Jamen Shively, die jaren geleden bij het softwareconcern werkte, in een interview met het magazine Business Punk. ‘Cannabis is een groene goudkoorts met naar schatting 100 miljard dollar omzet per jaar.’
    De ex-manager wil zijn eerste shops in de stijl van kwaliteitsvolle rookwarenwinkels openen. ‘In elk geval moeten we met onze producten onder de prijzen op de zwarte markt zitten, anders zijn we niet competitief’, zegt Shively. Op lange termijn heeft de man zich tot doel gesteld om ‘de grootste cannabisverkoper ter wereld te worden’. Hij rekent daarbij op een verdere legalisering van de drug.
    In de Verenigde Staten zijn de teelt en het gebruik van cannabis ondertussen in meer dan een dozijn staten toegelaten of getolereerd.

Re: Voormalig Microsoft-manager wil ’s werelds grootste cannabisdealer worden

Als Microsoft wiet gaat leveren dan:

- zit je wiet altijd vol met virussen;
    - moet je een 16-letter code intypen om je joint te "activeren";
    - Heb je voor iedere nieuw soortje wiet een nieuwe pijp nodig;
    - Krijg je om het kwartier een melding van je joint dat je "een beveiligingrisico loopt" en er "ongebruikte pictogrammen in je joint zitten";
    - Kun je volgende week je ouwe trouwe XP-pijp weggooien.

Nou ken ik deze manager (Shively) niet, maar als het net zo'n schreeuwlelijk is als Steve Balmer, dan wil ik /niet/ dat 'ie over mijn rokertje heenschreeuwt.

Nee, dank je wel.

Comment

Lange tijd zo goed niet gelachen Blani! En nog waar ook waarschijnlijk.

Doch kan ik de gedachtengang van meneer Shiveley wel volgen. Mocht legalisatie hier ooit een feit worden, wel mijn businessplan ligt al een tijdje klaar

Comment

Ha, ha, Blani.

@Bongool, In Nederland zijn de gemeentes druk bezig om voor zichzelf wat extra inkomsten te regelen door zelf wiet te gaan telen. Lijkt er niet op dat ze dat aan anderen toe willen staan.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

@Blani; hahaha zotte gast,nie te doen en want een inspiratie en almaal door dat lekker groen

zie hier mister shiveley op 40min19sec in drugs inc wasted in seatlle

https://www.youtube.com/watch?v=byfIJI2wfQs

Comment

Hahahah, crt alt del

Maar natuurlijk gaat het weer om geld!!!
            Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

Footer Left Ad

Collapse
            Bezig...
            X