Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

    Hoop dat het kind gelukkig wordt.

    Comment


      #17
      Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

      Da komt er van als ouder niet naar hun kinderen luisteren dan moeten kinderen wel zelf een oplossing bedenken
      God was never on your side..

      Comment


        #18
        Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

        Ja, deze mensen leven/leefden meer voor hun drugshandel en verdiensten en vergaten hun belangrijkste taak, het verantwoord en liefdevol opvoeden van hun kind.
        Als het meisje met haar ouders kon praten en deze kon vertrouwen was het nooit zover gekomen.
        Houd het leuk met elkaar, dan blijft het leuk voor iedereen!


        Comment


          #19
          Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

          normaal gaan je kinderen voor alles deze ouders dachten daar zeker anders over.

          hoop dat het meisje nu op een normale plek opgevangen kan worden want dit is niks voor een kind

          Comment


            #20
            Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

            +1
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #21
              Een of een paar wietplanten in je huis of tuin ala. Kinderen moeten toch leren wat ze wel en niet mogen eten van planten en wiet heeft niet van die mooie kleuren als bijvoorbeeld rode bessen. Als zij er misselijk van word zij te veel blootgesteld aan de planten, afzuiging en een slot op de deur dus. Maar die speed is toch wel het ergste. De kopers zijn veelal ook echt onguur. En als zij aan de speed blootgesteld word kan ze het loodje leggen. Meisje is slim. Als het mijn dochter was geweest was ik blij dat zij mijn ogen heeft geopend

              Comment


                #22
                Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                Uit de examiner.com
                A 9-year-old Minnesota girl says no to drugs, but her mom and dad don't.
                On June 6, a girl turned in her parents for allegedly growing pot in the family's home because the smell from the pot smoke makes her sick and she wants her folks to stop smoking weed. And it appears police are not buying the medical marijuana excuse the mother provided, according to a July 6 NewsOxy report.
                Barnesville police, after acting on information provided by a young girl of illegal activity in her home, raided her parents' residence. Sources say the girl calmly walked into the local precinct and spilled on the goings on at her home. Later, police found marijuana plants growing on the premises just as the girl explained. Additionally, they found meth and materials used to grow the illegal plants, apparently, for distribution.
                The young girl who turned her parents in for growing the pot said they are heavy smokers who routinely blow smoke into the mouths of their pit bull terriers.
                But perhaps the biggest shocker in this drug bust is that the young girl, according to investigators, is very knowledgeable about growing pot and is fully versed the paraphernalia that accompanies it. After the child turned in her parents and talked to police about the pot in the home, one thing struck the police as very odd: the girl sounded like an adult during the interview.Police confiscated the drugs and plants on the property and are conducting tests to confirm their suspicions. Until then, the girl's mother and father are free pending laboratory results, but abuse charges are expected to be filed over the treatment of their pets. Meanwhile, the 9-year-old is in custody with her grandparents.
                The entire story reads like a comedy sketch and many are outraged about why grownups would act this way in the presence of a minor. Nonetheless, when a girl turns in her parents for growing pot in their home, it proves that good things come in small packages.

                Uit dailymail.co.uk

                She had previously been taken into protective custody by Child Protection Services when the family lived in Cass County, North Dakota after her parents used marijuana in front of her.

                Read more: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...#ixzz36rjKLkr2

                Wat een kutouders !
                Last edited by Stemma; 8 July 2014, 09:58.
                Stemma doet het forum, stout 2017

                Stemma doet stout (2016)
                Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                Comment


                  #23
                  Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                  Oorspronkelijk geplaatst door weedieweed View Post
                  Vreemd dat er niemand begrip voor kan opbrengen, wat ik wel doe.
                  Als ouder zorg je ervoor dat je kind onder geen enkele mogelijkheid toegang krijgt tot de likeurkast e.d. bij je thuis, omdat je het beste met hen voorhebt. Dan vind ik het maar redelijk normaal dat ze ook geen toegang krijgen tot de plantage. Die heeft ze ongetwijfeld gezien, want ik ken geen enkel 9-jarig kind dat de geur van wiet meteen kan plaatsen...
                  Dus ik heb wel begrip voor het kind en geen begrip voor jullie reacties. Alles wat schade kan berokkenen aan het nageslacht, houd je uit hun buurt of leer je ze ermee correct omgaan (las de tijd rijp is). Daarbij komt er nog eens dealen en die crystal meth zal ook wel niet uit de hemel gevallen zijn. Maar akkoord, er waren mensen die ze eerst kon aanspreken hierover...
                  Juist, het kind heeft er blijkbaar last van. Een kind van 9 zou zich hier helemaal niet druk om hoeven te maken. Vind sommige reacties hier een beetje schandalig.
                  Waarschijnlijk is het kind naar de politie gegaan omdat ze bij haar ouders geen gehoor kreeg of bang was voor de gevolgen. Hopelijk zit ze beter bij haar grootouders!
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24
                    Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                    Ja schande, hoe gaat ze nou leren twerken op haar 10 met al die trauma's nu zal ze nooit normaal opgroeien

                    Comment


                      #25
                      Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                      Oorspronkelijk geplaatst door stafford View Post
                      dat moet jij zeggen met je gaylord avater
                      Hey thanks he maat......

                      Verstuurd vanaf mijn Nexus 5 met Tapatalk

                      Comment


                        #26
                        Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                        Auch, triest dat het zover heeft moeten komen maar respect voor dat meisje! Ik denk dat ze heel goed wist wat dit zou betekenen voor haar ouders en toch heeft ze die dappere beslissing en stap genomen om er wat aan te doen. Willen zij niet luisteren dan iemand anders wel, zal ze wel gedacht hebben.

                        dit meisje komt er wel later al was dat denk ik niet zo geweest als ze "gewoon" alles had laten gaan. Was ze meer op de ouders gaan lijken en kon ze zich in gaan schrijven voor 16 and pregnant

                        Comment


                          #27
                          Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                          Tja.. Lullig voor die ouders.. Maar dan moet je ook maar niet zo doen vind ik.. Wie legt er nou meth in het zelfde huis als je kind.. Buiten dat wie verkoopt het in de buurt van je kind.. Dadelijk heb je zo'n idioot.. En schiet de boel over hoop.. Dat shockt mij meer.. En ik denk dat ze alleen misselijk werd van de ROOK. Niet de geur die die planten gaf.


                          En helemaal mee eens QNQ! Als ze bij jeugdzorg zat was het helemaal slechter gegaan. Maja, ik mag ook niet klagen, waarschijnlijk krijg ik van hun binnen kort dikke schade vergoeding ^^
                          sigpic

                          Comment

                          Bezig...
                          X