Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

    Korting op 420shop
    Een 9-jarig meisje heeft begin vorige maand in de Amerikaanse staat Minnesota haar eigen ouders aangegeven voor het kweken en verkopen van wiet. Dat deed ze naar eigen zeggen omdat de geur haar misselijk maakte en uit bezorgdheid om de gezondheid van haar hond. Dat schrijft de Daily Mail.
    Op 6 juni stapte het meisje kalm het politiekantoor in Barnesville binnen en vertelde agenten dat haar ouders in de kruipruimte onder hun huis cannabisplantjes kweken die bijna zo groot zijn als zijzelf. Bij een huiszoeking werden onder andere zeven planten en drugsparafernalia ontdekt op de aangegeven plek. Er werd naar verluidt ook een substantie gevonden die later crystal meth bleek te zijn.

    "Ze is een heel moedig, heel slim, en welbespraakt meisje", aldus agent Ryan Beattie tegenover de Minnesota Star Tribune. "Het was bijna alsof ik met een volwassene sprak."

    Het meisje gaf aan dat haar ouders elke dag wiet roken in huis en vaak ook kopers over de vloer krijgen. De ouders zouden het druggebruik intussen hebben toegegeven. De moeder beweert dat ze marihuana rookt voor haar symptomen van multiple sclerosis (MS) en dat ze de drugs verkoopt om de eindjes aan elkaar te kunnen knopen.

    Agenten troffen ook twee pitbulls aan in het huis, die op het eerste gezicht in goede gezondheid verkeerden. Er werd geen bewijs gevonden dat de dieren marihuana kregen, maar een klacht wegens dierenmishandeling wordt nog niet uitgesloten. Het meisje verblijft intussen bij haar grootouders.

    bron HLN

    #2
    Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

    9 jaar, je eigen vlees en bloed, en das een rat

    Comment


      #3
      Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

      Ik zou zo'n dochter gelijk inleveren bij die zelfde politie als persona non grata.
      Ik zou z'n verrader niet in mijn huis verdragen.
      http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

      Comment


        #4
        Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

        damn.... leuk zo'n dochter

        Comment


          #5
          Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

          dat is het gevaar van kinderen,
          ze kunnen geen gevaar en snappen de realtijd niet.
          een kind zegt al snel de waarheid zonder na te denken.

          of enigzins besef te hebben.

          Comment


            #6
            Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

            Ze zeggen net dat het wel een volwassene leek staff, btw kinderen van 9 zijn tegenwoordig clever genoeg om de realiteit te snappen en te beseffen dat je je ouders niet effe gaat aangeven.
            Ze had ook tegen oma en opa kunnen zeggen of tegen haar ouders zelf.

            Comment


              #7
              Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

              Zonder nadenken naar de politie lopen in America? Dacht het niet.
              http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

              Comment


                #8
                Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                over nagedacht of niet wat een vieze rat van een dochter
                nou weet ik niet wat er verder speelde daar thuis maar als het puur is om de redenen die in het bericht staan heb ik er 0 begrip voor
                Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                Comment


                  #9
                  Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                  Vreemd dat er niemand begrip voor kan opbrengen, wat ik wel doe.
                  Als ouder zorg je ervoor dat je kind onder geen enkele mogelijkheid toegang krijgt tot de likeurkast e.d. bij je thuis, omdat je het beste met hen voorhebt. Dan vind ik het maar redelijk normaal dat ze ook geen toegang krijgen tot de plantage. Die heeft ze ongetwijfeld gezien, want ik ken geen enkel 9-jarig kind dat de geur van wiet meteen kan plaatsen...
                  Dus ik heb wel begrip voor het kind en geen begrip voor jullie reacties. Alles wat schade kan berokkenen aan het nageslacht, houd je uit hun buurt of leer je ze ermee correct omgaan (las de tijd rijp is). Daarbij komt er nog eens dealen en die crystal meth zal ook wel niet uit de hemel gevallen zijn. Maar akkoord, er waren mensen die ze eerst kon aanspreken hierover...

                  Comment


                    #10
                    Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                    Yep, mee eens weedie.
                    Dat is geen omgeving voor kinderen.

                    Geluk dat ze niet hier woont, dan zat ze nu bij jeugdzorg, da's ook geen goeie omgeving voor kinderen.
                    Ze zal wel woorden gehad hebben met d'r ouders.
                    Mijn zusje liep dan altijd weg vroeger, dan pakte ze d'r koffertje, Barbie erin en weg was ze.

                    Al die stoere praat "als het mijn dochter was"....
                    Als je er serieus zo over denkt ben je misschien ook niet zo geschikt als ouder.

                    QSmall.JPG
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                      #11
                      Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                      We hebben het hier over een meisje van 9.
                      Het feit dat ze als volwassene sprak geeft al aan dat
                      ze ws nooit kind heeft mogen zijn !
                      Dat is veel triester dan opgepakt worden met je illegale kweek.

                      Kinderen zijn ongelovelijk loyaal naar hun ouders toe.
                      Ik denk dat dit meisje de wanhoop nabij was over de thuissituatie
                      en daarom naar de politie is gestapt met de kinderlijke hoop dat alles dan goed zou komen. Net als op tv.
                      Stemma doet het forum, stout 2017

                      Stemma doet stout (2016)
                      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

                      Comment


                        #12
                        Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                        of zoals in een sprookje,
                        en volwassen met 9 jaar vind ik nogal absurd, alsof iemand hier volwassen was op zijn 9e komop zeg het is een kind.
                        een beetje besef mag er toch zijn.
                        meschien is dit meisje wel nooit kinds kunnen zijn,en allemaal gasten over de vloer beeld je eens in dat je in de schoenen van dat meisje staat,en dag in dag uit zoon situatie meemaakt, dat hoord niet gewoon en al helemaal niet met kinderen van die leeftijd!!

                        en degene die dat belangrijker vinden als zoon klein meisje,
                        Aub begin nooit zelf aan kinderen

                        staff

                        Comment


                          #13
                          Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                          Kut kind !

                          Comment


                            #14
                            Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                            dat moet jij zeggen met je gaylord avater

                            Comment


                              #15
                              Re: Meisje (9) geeft wietplantage van ouders aan bij politie

                              Geen pitbulls nemen, scheelt ook een hoop geld, hoef je minder eindjes aan elkaar te knoppen. Niet zo'n slimme moeder, ouders, maar dat blijkt al natuurlijk als je iets op zet en de bewoners zelf hebben er last vast en dan nog eens crystal meth hebt liggen.

                              Bravo meisje!

                              Comment

                              Bezig...
                              X