Re: Walk for legalization
Ik stoor me er ook wel aan. Eigelijk stoor ik me aan heel de overheid!
Walk for legalization
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Dat deed de overheid toch al en niet alleen deze hobby word tegengehouden
Leave a comment:
-
Maar we mogen nu niet klagen dat onze hobby verknalt wordt door de overheid he!Leave a comment:
-
Ik denk dat het een wos (walk of shame)is geworden aangezien het hier stil is gevallen
Leave a comment:
-
Was het een beetje druk of viel het wel mee
Leave a comment:
-
De talloze wietdoden, elk weekend, rechtvaardigen een strenge aanpak van de thuisteelt.
Leave a comment:
-
De moderne apathische tijd,niets meer aan te doen,ieder voor zijn eigen
Heb nog tijden geweten,dat 'men' zich niet zo liet doen,massa betogingen meegemaakt begin de jaren tachtig,als de regering niet luisterde,klopten ze de boel kort en klein
....heb ik me ook al lang bij neergelegd
Leave a comment:
-
Leuk idee, maar wij Nederlanders laten onszelf al jaren naaien door de overheid op allerlei gebieden (belasting, zorg, benzine, asiel zoekers met onderhand gratis zorg terwijl wij ons blauw betalen.) en daar komt nauwelijks wat tegen gas. Ja op de werk vloer of in de shop lekker afgeven op de overheid en haar bekrompen regels, een echt protest een groot protest heb ik in Nederland nog niet meegemaakt, dus deze voor wiet komt er ook niet, ja 300 man met kei veel moeite. De Nederlandse politiek is op dit moment nog tegen legalisatie, er zijn er nog teveel anti. beetje hetzelfde idee als extreem rechts met een demonstratie. Hoop geschreeuw van 300 man en niemand luistert.Leave a comment:
-
mooi ik ben blij dat er geen rebus van gemaakt is thx eh voor een beetje info samen staan we sterk toch?Leave a comment:
-
Walk for legalization
De indruk die jij nu zelf maakt komt bij mij nu erg laag over QnQ.
Moet ik jullie handje dan ook maar vasthouden als jullie naar de wc gaan? Jezus christus zeg gebruik eens een keer jullie verstand en haal die joint eens een keer uit jullie mond.
Leer eens denken zonder maar eens alles voorgekauwd te krijgen....! Als jullie toch niet komen reageer dan niet in deze topic aangezien er niets wordt toegevoegd.
LWD : Leeuwarden.
Zaailand in Leeuwarden..
Limburgse wiet dealers... ZuchtLeave a comment:
-
Heb je die link zelf al eens goed bekeken ? LWD Walk for legalisation. Ik weet niet wat LWD is, daarom vraag ik dat.
De locatie wordt niet genoemd op de link naar dat plaatje.
Zaailand, nooit van gehoord.
Is er ergens een nieuw land gesticht wat ik even gemist heb, of misschien staat LWD voor Limburgse Wiet Dealers ofzo, en is het ergens in Limburg ?
Dus als we jullie acties niet steunen, dán moeten we ook niet janken straks ?Bepaalde figuren moeten dan ook niet janken als ze hun hobby dadelijk helemaal niet meer kunnen uitvoeren of worden beschouwd als een zware harddrugs crimineel en ook zo worden aangepakt door de overheid.
Da's een rare uitspraak, je zou het bijna als dreigement kunnen lezen.
De acties van het VOC zijn volgens mij voornamelijk op de coffeeshops gericht. Ze doen niets voor de hobbykweker.
Daarom heb ik er geen belang bij.
Bovendien vind ik het niveau van sommige woordvoerders te laag om indruk te kunnen maken.
Succes ermee.Leave a comment:

Leave a comment: