Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiettop Belgiė: Stop gedogen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    ik vind ok dat ze moeten stoppen met het gedoogbeleid!!!!!


    gewoon legaal maken kan iedereen lekker kweken wat i wil

    Comment


      #17
      Oorspronkelijk geplaatst door blackjack View Post
      ach ja.. weer bijna verkiezingen e..
      ja en welke partij is er pro wiet? ik denk geen een?

      Comment


        #18
        het maakt niet uit wat ze doen ze kunnen alle coffeeshops sluiten maar de dealers op straat zullen alleen maar meer worden ze graven hun eigen graf en dat zullen ze inzien
        Schutto In tha house

        Comment


          #19
          Daar vrees ik voor. Als ze eenmaal besluit hebben genomen zijn ze te dwars om later hun fout toe te geven. Dan gaan ze gewoon stug door hoe diep het graf ook wordt.
          "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

          Medigebruiker

          Comment


            #20
            Oorspronkelijk geplaatst door janleuri View Post
            ja en welke partij is er pro wiet? ik denk geen een?

            Groen! is het meeste pro-wiet. Ik weet nog dat er enkele jaren geleden in hun programma stond: het toestaan van coffeeshops in Belgie
            Witte Weduwe toch, waarom ben je zo hemels?

            Comment


              #21
              Partijen die dat in hun "to do list" hebben staan heb ik altijd het idee dat ze een beetje jongeren proberen aan te trekken maar dat later proberen waar te maken ho maar.

              xxx
              Ik ben lekker, Kusje er op ? (K)

              Comment


                #22

                Comment


                  #23
                  Oorspronkelijk geplaatst door Kim View Post
                  Daar vrees ik voor. Als ze eenmaal besluit hebben genomen zijn ze te dwars om later hun fout toe te geven. Dan gaan ze gewoon stug door hoe diep het graf ook wordt.
                  zo is het altijd al geweest, en zal het altijd zijn
                  Wil je van Bil bel dan naar GIL

                  Comment


                    #24
                    ik vind heerlijk dat de belgen hier eindelijk is toe geven dat we beter zijn
                    Stoney door het leven, of het moet zijn dat je wat beters als THC kunt geven !
                    Love is my religion ! Soldaat van de liefde.

                    Comment


                      #25
                      Vincent Van Quickenborne

                      Greetz,
                      zion

                      Comment


                        #26
                        Als de coffeeshops dicht moeten, Grown Your Own

                        P's

                        Comment


                          #27
                          van quickenborne, das toch ne vld'er zeker?

                          grtz

                          Comment


                            #28
                            toen ik veel jonger was zo rond 19 jaar kwam ik als belg terecht in het schuurke en baggatterke en het dambert te koornmarkt centrum gent, daar kon je hash en wiet kopen, er was betere hash dan wiet omdat het toen nog van ganeesche wiet en thaisticks waren. en terneuzen de place to be ook was, verschillende kroegen (geen namen) maar de kenners weten welke ik bedoel, kon je op straat op de hoek je stuf/weed gewoon kopen, in de illigaliteit. da was spannend en leuk, toen al werden de fransen geweerd en als belg moest je toch wel via iemand die je kende aan je hash of weed geraken. dat was duidelijk straat handel. tot de engel er was. en belgie bleef kortzichtig zoals altijd.sindsdien is er zo iets als rook maar!! maar, dat mag je niet verhandelen, je mag het bezitten maar niet roken. en of je mah het tot 5 gram en meer toen nog niet meesmokkelen. aan de grans werd veel en heel veel geld en stuf, wiet geruild of betaald, omdat je dan toch je gerief kon houden, zo kende je grenswachters toen nog. en mensen zijn mensen, nu is het EU en niemand weet nog hoe of wat, met wat ik nu op 48 jarige leeftijd doe, ik heb medicinale weed via de dokter, en moet ik via nederland komen halen. belgie weet van Mn trafiek, en dus legaal. zo dom is de wettekst in belgie, dus wie slim is red het wel, er zijn wegen genoeg die u officieel aan je gerief helpen, dus kan enkel zeggen, wie wil smoren of vepo, ga naar de dokter en zeg dat je pijn hebt, dan laat je de dokter in kwestie naar een nederlandse kolega bellen, en deze schrijft je op verzoek een mooi geschreven briefje met de vermelding dat je voorang hebt,,, DUS WEES EEN BELG de mazen der wet, zo ben je allen mee aan het helpen de nood aan begrip te realiseren te legaliseren, kom zeg tis een natuur product. groeten De Ru1%ne

                            Comment


                              #29
                              Oorspronkelijk geplaatst door kanonierke View Post
                              Ik vind niet dat er iets mis is met belgen in het algemeen, en dat het allemaal domme eikels zijn hier heb ik het toch ook wat moeilijk mee Saint. Ik denk dat het beter is als je mensen ziet als individuele wezens met een eigen wil. Een gehele bevolkingsgroep veroordelen omdat een paar politici oogkleppen aanhebben vind ik toch wat overdreven.
                              Zoals in zoveel andere landen. Heel veel mensen hebben oogkleppen op. Vraag maar eens op straat naar wat slechter voor je is wiet of alcohol? Denk dat door hoe het allemaal gaat dat iedereen een heel lichte kijk op alcohol heeft en en best zware blik op Wiet. Tsja, zal maar zwijgen over al die andere dingen die niet kloppen in de politiek...

                              Comment


                                #30
                                politici

                                he dag iedereen

                                Even reageren op het artikel van onze beleidsmakers. Nedrelanders, Belgen jongens hey maakt toch allemaal niet zoveel verschil. Als kleine landen in Europa worden we stilaan weg geduwd uit het beslissingproces.
                                Nederland heeft toen een moedige beslissing genomen en een beleid opgezet dat duidelijk aantoonde dat een joint roken niet tot de ondergang van de mensheid zou leiden. Ik rook ondertussen al 25 jaar en het resultaat van het gekibbel van de politici aan beide kanten van de grens is dat er heel wat meer overlast zal zijn, gevolgd worden door wagens op de autoweg en deals in donkere buurten.
                                Ik heb me daarom voorbereid, en dit heb ik dan wel te danken aan de politici en aan de vrouw natuurlijk, ik heb me een tent aangeschafd en momenteel staat er 3 herijuna, 1 KO kush en 1 kush te bloeien, wat een mooi zicht.
                                Dus heren politiekers, bedankt om mij op de goede weg te zetten, zoals het hoort!!!!

                                See ya

                                Wannes

                                Comment

                                Bezig...
                                X