Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wiettop Belgiė: Stop gedogen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wiettop Belgiė: Stop gedogen

    Korting op 420shop

    #2
    Dat die belgen eens bemoeien in hun eigen gemeente, bemoeials
    Ben dan ook wel belg, maia wat doe je eraan
    Last edited by westport; 24 February 2009, 17:44.
    420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
    Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment


      #3
      Ga lekker in je eigen land zitten gallen

      Comment


        #4
        Blij dat die nederlanders 50 keer slimmer zijn dan die domme eikels hier

        Comment


          #5
          yup, wij (belgen) sucken zwaar, mijn wiet uit maastricht is wel lekker...
          De Verenigde Nederlanden, parel van het noorden
          Belgium and The Netherlands stood as one...

          Mother Europe born from your womb
          Mother Europe on Your soil shall be my tomb

          Comment


            #6
            ach ja.. weer bijna verkiezingen e..

            Comment


              #7
              belgen sucken niet
              tis de babylon system dat SUCKT

              Comment


                #8
                Ik vind niet dat er iets mis is met belgen in het algemeen, en dat het allemaal domme eikels zijn hier heb ik het toch ook wat moeilijk mee Saint. Ik denk dat het beter is als je mensen ziet als individuele wezens met een eigen wil. Een gehele bevolkingsgroep veroordelen omdat een paar politici oogkleppen aanhebben vind ik toch wat overdreven.
                Last edited by kanonierke; 24 February 2009, 09:33.
                Greetz

                Comment


                  #9
                  kben beschaamt belg te zijn. sorry gasten voor die ongelofelijke toffe ministers van ons. shame on us

                  keep smoking

                  Comment


                    #10
                    wie is de schuldige? wij of zij?

                    Comment


                      #11

                      Comment


                        #12
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment


                          #13
                          Last edited by bearprolec; 25 February 2009, 21:49.

                          Comment


                            #14
                            `t is jammer inderdaad. Helaas zijn wij gebruikers de enige (op een paar zeldzame na) die beseffen waar het werkelijk om draait. Onbegrip, onwetendheid en macht vieren hoogtij in deze.
                            I have a dream, al people living together in harmony, smoking and growing weed. The world will be better off. Amen
                            "Een dwaas die weet dat hij een dwaas is, is al wijzer dan een dwaas die denkt dat hij wijs is." .

                            Medigebruiker

                            Comment


                              #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kim View Post
                              `t is jammer inderdaad. Helaas zijn wij gebruikers de enige (op een paar zeldzame na) die beseffen waar het werkelijk om draait. Onbegrip, onwetendheid en macht vieren hoogtij in deze.
                              I have a dream, al people living together in harmony, smoking and growing weed. The world will be better off. Amen
                              hallelujah ma dat geeft ons soms een raar gevoel dat er vele ons een etiket opplakken en nar jaren evoulutie met als dank baar startpunt the USA met hun reefer madness etc hebben mensen een mooi voorgekauwd idee van cannabis en blijven ze blind voor alles dat het hen kan geven. geneesmiddel
                              lekkere topjes voor ontspanning
                              papier
                              touwen
                              olie = brandstof = energie
                              en makkelijke manier of C02 weg te nemen en te vervangen met heel veel O2 voor de mens door bossen hennep te laten groeien overal te wereld groeit het. en groeit zeer snel
                              achja ik snap de weinig kritische geest van veel mensen niet meer , komt waarschijnlijk doordat ze ons altijd maar in angst willen laten leven met al hun politieke zever en oorlog . een bange mens is nen brave mens he die luistert dan denkt hij zelf niet meer na

                              Comment

                              Bezig...
                              X