Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

    Korting op 420shop
    In de Brusselse gemeente Sint-Jans-Molenbeek heeft de lokale politie Brussel West een professioneel uitgeruste cannabisplantage ontdekt en opgerold.


    Die bestond uit ongeveer 1.200 planten en was uitgerust met hoogwaardige isolatiematerialen en een uitgebreid filtersysteem om de afgevoerde lucht te zuiveren en de kenmerkende cannabisgeur tot een minimum te beperken, meldt het Brusselse parket. De politie kwam de plantage op het spoor na een tip en ging poolshoogte nemen op de aangeduide locatie. Na een uitgebreid onderzoek rondom en in de opslagruimte stelden de agenten vast dat een deel van die opslagruimte afgesloten was met een kast. Achter die kast troffen de speurders een deur aan die toegang gaf tot een kleine technische ruimte en twee kamers waar cannabisplanten stonden. Een derde kamer met cannabisplanten werd aangetroffen op de zolderverdieping.

    In totaal ging het om een 1.200-tal planten die allemaal in beslag genomen en vernield werden. Ook de hele technische installatie werd ontmanteld. Twee mensen werden opgepakt en ter beschikking gesteld van het Brusselse parket maar na verhoor vrijgelaten.

    Bron: HLN.

    #2
    Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

    Zonde. Helaas geen "kweekverslag"

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment


      #3
      Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

      in mijn straat was een zonnestudie een soort sauna moest het voorstellen ik was toen nog jonger maar het viel me wel op dat daar nooit iemand heen ging laatst stond er politie voor de deur en het bleek ook een dikke plantage te zijn je weet maar nooit

      Comment


        #4
        Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

        Vind het altijd jammer dat ik die plantages niet ontdek, wanneer komt eens iemand mij tips geven?
        Stap voor stap geraken we er wel.

        Comment


          #5
          Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

          Oorspronkelijk geplaatst door Modest View Post
          Vind het altijd jammer dat ik die plantages niet ontdek, wanneer komt eens iemand mij tips geven?
          En wat zou je met die tips en ontdekking willen doen dan?

          Comment


            #6
            Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

            zou niet teveel doen met die tips voor je het weet een of andere bende gekke kalifaat ridders .
            of begaaide alba's en zatte pollen en strakke russen , tsja dan sta je daar mooi met je tuin schaartje en vuilniszak...

            Comment


              #7
              Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

              gvd , daar gaat men oogst
              Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

              Comment


                #8
                Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

                Oorspronkelijk geplaatst door Urban alien View Post
                En wat zou je met die tips en ontdekking willen doen dan?
                Oproken uiteraard.
                Heb het niet zo voor die broodkwekers die in zo'n aantallen gaan kweken. Dan kun je toch niet zeggen dat je het plantje kweekt voor het genot van de gebruiker, enkel voor het genot van je portefeuille?

                Versta me niet verkeerd, er is niets mis met wat bij te verdienen, maar er bestaan grenzen denk ik dan.
                Stap voor stap geraken we er wel.

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

                  helemaal mee eens modest

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

                    K Denk de fik dr in en heel het dorp mee laten roken

                    Comment


                      #11
                      Re: Cannabisplantage met 1.200 planten ontdekt in Molenbeek

                      Wat een ander doet daar trek ik mij absoluut geen kloten van aan, maar 1200 exemplaren is er serieus wat over!
                      9 kansen op 10 dat de elektra ook is afgetapt. Maak ons kruid op een correcte manier legaal verdorie!
                      420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
                      Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                      Comment

                      Bezig...
                      X