Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasjhaters ‘Weller Wonen’ teruggefloten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Hasjhaters ‘Weller Wonen’ teruggefloten

Korting op 420shop
    Woningbouwvereniging Weller Wonen uit Heerlen hanteert een zero-tolerance beleid ten aanzien van drugs, cannabis inbegrepen. Vanwege een miezerige 30 gram hasj in huis moest een gezin met jonge kinderen daarom maar op straat gaan leven. Gelukkig verbood de rechter dit staaltje fascisme tot twee keer aan toe!

verder lezen => KLIK
    ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Re: Hasjhaters ‘Weller Wonen’ teruggefloten

Lijkt me een huisdealertje die de dans ontsprongen is.
    Maar 30 gram hasj hoort niet in een woning met jonge kinderen, die zullen het genot van jeugdzorg wel gaan ondervinden.
    Da's voor die kinderen net zo erg als uit huis gezet worden.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2014-15-16-17-18-19 ~ 2019 ~

Comment

Bwa als ma en pa nu graag een jointje roken, dan is 30gr voor 2 personen toch niet zoveel.
      Door iets meer te kopen druk je vaak de prijs ook, en je kan ook genieten van een joint zonder dat je kinderen daar betrokken bij raken, en zonder dat ze daar iets van weten.
      ‘A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on’

Comment

Comment

Hoezo hoort 30 gram hasj niet in n woning met jonge kinderen?
          Die 6 liter bier per kratje naast de achterdeur is t benoemen niet waard.

Gezever allemaal. Ken die kids beter brokje hasj geven dan die strips ritalin/concerta die er op doktersrecept ingeschoven worden..
          Zijn we toch n rare wezentjes geworden..
          Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.
          Hallo vuur, mijn naam is olie.

Comment

Daar vergelijk je de pest met cholera. Je kan ze ook beter elke dag 10 joints laten smoren dan een plastic zak over hun kop trekken en die 3 minuten afsluiten. Als ik kids in huis had dan ging de drugs buiten. Vergelijking met alcohol is daar ook nonsens he. Na drie pintjes zal je bij de meeste personen het verschil niet zien, bij mij toch ni. Drie joints daarentegen...
            Als je dan als ouders beide cassé in de zetel ligt en er gebeurt iets met de kleine waardoor die dringend naar het ziekenhuis moet. Waar ben je dan mee bezig? 30 gram hash hoort in de meeste gevallen ni in huis als er kinderen in de buurt zijn. Ik vind het vrij egoistisch als je dan gewoon doorgaat en je kinderen niet eens de keus laat. Dat is mijn mening, ik ga er een hoop tegen hun schenen stampen door dat te zeggen, maar ik vind het ni fair tegenover kinderen als beide ouders roken bv. In huis.
            Mijn pa rookte vroeger sigaren en mijn ma heeft hem doen stoppen toen mijn ouder broer geboren werd. En maar goed ook.

Comment

Gaat toch over in huis hebben en niet over roken in nabijheid van kids?
              Al waren de matrasjes en kussens van volle voorraad zakken wiet gemaakt dan maakt het zolang er een sloop overheen zit toch nog niks uit?
              Zolang je ze niet gratis mee laat roken zie ik t probleem niet..
              Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen.
              Hallo vuur, mijn naam is olie.

Comment

Tsja, dat is dan toch al helemaal belachelijk als je der niks mee doet? Al helemaal geen reden om het in huis te hebben. Moest het hier over een koppel gaan zonder kinderen was het belachelijke geweest. Nu zet je ze der ni voor uit hun huis, maar daarmee zijn de problemen ni opgelost ze.

Comment

Zelfs als ik" casse" ben,...... gebeurd er iets met mijn kindderen waardoor ze dringend naar ziekenhuis moeten, dan is mijn zorg + adrenaline de baas...en heeft de thc in mijn gehalte niets te zeggen..( tot ik afkoel)

Ik vind persoonlijk dat dat wel kan en daarbij wat is 30 gram hash ...een blokje dat bijna niets voorstelt( portemeneevormige)....met twee pers; is dat binnen de 2-3weken op. 30 kilo is wat anders..dat hoort niet waar kinderen bij zijn ( normaal toch)

Comment

Hoeveel kinderen groeien er niet op in van die über religieuze gezinnen, veel gevaarlijker als ik zo de actualiteit bekijk.
                    Dat durven ze door politieke correctheid niet uitsmeren in de pers, terwijl het bloedvergieten in naam van hun god er zo met de paplepel ingegoten wordt.
                    En dan maar zeiken over een brokje hasj, wel ik ken veel "kinderen" die nu volwassen zijn en in zo'n hasj paffende gezin opgroeiden, die een deftige jeugd gehad hebben, en wat van hun leven gemaakt hebben zonder anderen tot last te zijn, of zichzelf als een halve zool te gedragen.

Comment

Onder de 30 gram werd voorheen in NL:" voor eigen gebruik beschouwd" en dat "gedoogde" men.

Meer als 30 gram werd beschouwd als handelsvoorraad en werd niet meer gedoogd.

Nu blijft het hele "gedoogbeleid" een nogal rekbaar en wazig iets wat je op vele manieren kan uitleggen en handhaven.

Comment

En ik ken er die kanker hebben. Nogmaals, ik volg je. Ja, religieuze nutcases zijn een gevaar. Maar zo kan je vergelijkingen en hypotheses blijven maken. Ik zou de wiet achterwege laten tot ze op zen minst 14-15 zijn. Maar dat is mijn gedacht. Roken zou ik nooit doen in de buurt van kinderen. Je geeft je kinderen de keuze niet als je het wel doet. En we weten allemaal dat het ni gezond is. En op dezelfde manier zou ik ze niet elke dag fast food voorschotelen of ne hele dag in de zetel laten zitten.
                        Het is jouw keuze. Maar besef dat er mensen zijn die hun gedacht daar haaks tegenover staat. Die bekijken dat van hun standpunt en hebben het zo ni op drugs en maken dezelfde vergelijkingen in de ander richting.

Comment

Als je helemaal wilt stoppen voor je kids, zal altijd het beste keus zijn denk ik. Zo speel je altijd safe

Maar ik vind de vergelijking met bier helemaal terecht.

Als ik nu 3 biertjes drink, ben ik waarschijnlijk meer onder invloed dan van 3 jointjes

Kwestie van grenzen kennen, en verantwoordelijk gedragen.

Ik gedraag me knetter-stoned verantwoordelijker, als knetter-bezopen trouwens (meeste mensen volgens mij)

Verder moet je het eigenlijk niet voor je kinderen doen, evenmin je ook niet zou moeten drinken voor je kinderen.

Tijdens verjaardagen en feesten/gelegenheden ok, maar dan vind ik ook een jointje nog wel kunnen (uiteraard niet binnen).

Comment

at Beo.Ik vind mijn vergelijking nog vrij normaal maar hoe jij je reply begint vind ik totaal van de pot gerukt.

Comment

lol, inderdaad hoe ik Beowolf ook kan begrijpen, geef ik Ganjax helemaal gelijk in de vergelijking die hij maakt (redelijk van de pot gerukt)

En Ganjax' vergelijkingen slaan zeker wel ergens op;

Als ik kijk naar mijn jeugd, waren de kinderen van de open-minded ouders over het algemeen gezonder er verstandiger met hun drugsgebruik bezig dan de van de "nettere" ouders.

En ja, ik heb een house-periode meegemaakt, met alle chemische ellende die we tot ons namen. Dus dat ging er vrij heftig aan toe.

Maar juist de ouders, die op een "als je dit en dat doet, dan gebeurt er zus en zo"-manier hun kinderen toespraken, wisten van niks en konden ook niet tijdig ingrijpen (indien nodig).

Ouders die een stuk relaxter waren, die konden er gewoon met hun kinderen over praatten, en konden op die manier ook een oogje in het zeil houden.

Ook leken die een stuk meer respect voor hun ouders te hebben, en misschien ook uit respect een bepaalde grens bewaakten.

Waarschijnlijk waren die kinderen gewoon een stuk beter voorgelicht.

Dus mijn keus gaat ook uit om mijn kinderen "vrij" op te voeden en geen dingen proberen te verbieden (zeg ik nu lekker makkelijk)

Ik denk dat je ze met eerlijke voorlichting een stuk verder helpt.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                              Bezig...
                              X