Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasjhaters ‘Weller Wonen’ teruggefloten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
      Het systeem betreurt dit ten zeerste.

      Comment


        #18
        Voor zover ik van hiphop hou.

        Uit respect voor andere mensen, probeer ik het woord altijd wel zo veel mogelijk te vermijden


        Maar anyways, ieders eigen mening inderdaad, laat die in zijn waarde, en laten we niet zo opgefokt gaan doen hiero.

        Steek d'r nog eentje op ik wel, dus ik ga even naar buiten
        Last edited by Faach Viechuur; 21 September 2015, 21:23.

        Comment


          #19

          Comment


            #20

            Comment


              #21
              Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
              Je kan altijd vergelijken met iets slechter.

              Eens. Maar je begint zelf over 10 joints per dag aan je kids geven of een plastic zak over de kop trekken

              Terwijl ik de vergelijking met bier toch redelijk treffend vind, maar ook daar kunnen we van mening in verschillen.

              Edit: Excuus, zie nu pas dat je waarschijnlijk reageerde op I Love It "Ken die kids beter brokje hasj geven dan die strips ritalin/concerta die er op doktersrecept ingeschoven worden.."

              Dat is ook redelijk van de pot gerukt ja maar snap wel wat ie bedoeld, alhoewel als hij het in de praktijk zou doen, hij naar mijn mening wel zwaar verkeerd bezig is.



              En toch vind ik de opmerking die je plaatst "smoort ma in de buurt van kinderen die er ni voor kiezen" soort van denigerend klinken.

              En ga je redelijk in de aanval op anderen hun mening.

              Als je zelf alcohol (wordt veelal beschouwd hard-drugs) voor kinderen wel ok vind, mag je ook wel respect hebben voor anderen hun mening.



              En ook als mensen elke avond paar biertjes voor hun kinderen drinken, vind ik prima, zolang je je ding als ouder doet.

              Ik zou het niet doen, net zoals dat ik niet elke dag jointjes voor hun neus rook.


              Enige wat ik die ouders zou kunnen verwijten:

              - De hoeveelheid inderdaad, dan weet je dat je in de problemen kunt komen (jeugdzorg zoals QnQ aanhaalt)

              - Als ze ze dealers waren (kans op rippers in de nacht etc.)


              .
              Last edited by Faach Viechuur; 21 September 2015, 22:12.

              Comment


                #22
                Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                Mijn pa heeft longkanker gehad kerel. Smoort ma in de buurt van kinderen die er ni voor kiezen en maak de vergelijking met extreme religie wat er geen hol mee te maken heeft.

                Comment


                  #23
                  (jong overlijden van ouders, of door ziekte veel afwezige ouder)

                  Alleen mensen doen het niet voor hun plezier he (dus daar gaat de vergelijking voor mij mank)


                  Maar boeiend ook, shit happens, iedereen maakt wel eens ongelukkige opmerkingen, of komt bot uit de hoek.

                  Het blijft tenslotte het internet.

                  Maar ieder zijn eigen mening, en laten we die een beetje in hun waarde proberen te laten.

                  Comment


                    #24

                    Comment


                      #25

                      Comment


                        #26
                        Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
                        Het systeem betreurt dit ten zeerste.

                        Comment

                        Bezig...
                        X