Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ook Canada heeft een taskforce… maar dan voor LEGALISERING cannabis!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Wat er gaande is met Uber: Deze biedt een platform aan waarop (al dan niet bewust) redelijk anoniem aan zwartwerk kan worden gedaan.
    Je argument dat door belasting ontwijking Uberpop oneerlijke concurrentie in de hand werkt gaat naar mijn mening niet op. Als je Uberpop gebruikt om klanten te werven is dit ongeveer hetzelfde als werkspot of andere websites waar je klusjes kunt aannemen. Je bent een ondernemer en bent zelf verantwoordelijk om dit te regelen. Op belastingontduiking staat een hoge straf. Ik denk dat het via Uber lastiger is om belasting te ontwijken dan bij soortgelijke websites met andere diensten. Je rijdt tenslotte rond in je eigen auto of huurt een auto op je naam. Talloze reguliere taxichauffeurs zijn overgestapt naar Uberpop, dit wordt ze niet in dank afgenomen door oud collega's, die ze soms bedreigen of zelfs geweld toepassen. Dat is intimidatie, wie is hier nu eerlijk bezig

    Ben ik volledig met je eens. Ik ben geen voorstander van het model in de V.S.
    Zoals ik al eerder heb gezegd ben ik voor de volledige vrijheid die de consument moet hebben of deze bij een thuiskweker of een groot bedrijf zijn cannabis koopt.

    Je zei eerder:
    Een voorstel van: legalisering van thuisteelt met een max. aantal van 20 planten (aangegeven).
    Wil je hier mee zeggen dat je enkel de teelt van thuiskwekers wilt legaliseren?

    maar iedereen moet z'n eerlijke deel taksen betalen, toch?
    Moeten. Ja. Eerlijk, Nee!
    https://www.youtube.com/watch?v=-H0hhS6lM2M
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    Comment

    Bezig...
    X