Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de geïmporteerde politie is ook je beste vriend..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    de geïmporteerde politie is ook je beste vriend..

    Korting op 420shop
    Mijn onderbuik rommelt weer eens maar ik zal mn vooroordelen maar weer inslikken. Moet toeval zijn allemaal..

    https://www.powned.tv/artikel/agent-...eeg-voor-inval

    Waren zulke lieve jongens, doen ze anders nooit..
    Pas u aan aan de onaangepasten. Wees tolerant voor de intoleranten. Omarm hen die u afwijzen. Het systeem heeft gefaald.
    Het systeem betreurt dit ten zeerste.

    #2
    Ad usum proprium!

    Comment


      #3
      sigpic
      LED there be light

      Comment


        #4
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment


          #5
          Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
          Ik denk dat het niet lang meer duurt voordat de bevolking zelf besluit om hun problemen maar op te lossen. Zonder politie als tussenpersoon. Wie kun je nog vertrouwen als je zelfs bij de politie niet zeker bent dat je informatie veilig is?
          Het volledig overbodig maken van overheid lijkt me een mooi streven. Maar ik zal het waarschijnlijk niet meemaken.
          Het zal denk ik wel gebeuren met banken. Bijvoorbeeld Blockchain technology zal ze over 20 jaar overbodig maken is mijn voorspelling.
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #6
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
              Het volledig overbodig maken van overheid lijkt me een mooi streven. Maar ik zal het waarschijnlijk niet meemaken.
              Het zal denk ik wel gebeuren met banken. Bijvoorbeeld Blockchain technology zal ze over 20 jaar overbodig maken is mijn voorspelling.
              Ik denk dat de financiele wereld te graag speculeert - en daar grof geld op verdient - om blockchains te steunen. Voor zover ik begrijp is een blockchain niet meer dan een afspraak. Die kun je nakomen of niet, daar kan iemand dan werk van maken of niet. De overheid overbodig maken, dat zie ik niet zitten. Minder bemoeienis, prima. Maar volledig zonder, dat zie ik niet werken. Daar is de wereld niet zelfstandig genoeg voor, niet integer genoeg. De wereld misschien wel, maar de mensen niet.

              Ik denk wel, dat de politie steeds vaker buiten de informatiecirkel gehouden gaat worden. In mijn geval wel tenminste. Ik word liever een keer in elkaar getimmerd, dan dat ik nog 25 afspraken moet maken om aangifte te kunnen doen bij een heer/dame die me niet serieus neemt en geen enkele blijk geeft van het 'dienstbaar' zijn.
              Ik heb genoeg excuusjes gehoord.
              Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
              Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

              Comment

              Bezig...
              X