Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ArgentiniŽ legaliseert hasj en wiet

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

ArgentiniŽ legaliseert hasj en wiet

Korting op 420shop
    Mensen in ArgentiniŽ mogen voortaan kleine hoeveelheden marihuana voor privťgebruik in bezit hebben. Dat heeft het Argentijnse Hooggerechtshof dinsdag (plaatselijke tijd) besloten.

Volgens de rechters is in de Argentijnse grondwet vastgelegd dat ,,iedere volwassene zelfstandig beslissingen kan nemen over zijn of haar levensstijl zonder dat de staat kan ingrijpen.'' Privťgedrag is alleen strafbaar ,,als het een concreet gevaar oplevert of de rechten of goederen van anderen schaadt''.

Enkele dagen geleden besloot Mexico het bezit van kleine hoeveelheden heroÔne, marihuana en cocaÔne te legaliseren. Volgens de Mexicaanse autoriteiten kost de bestrijding van privťgebruik van drugs te veel politie-inzet. Dit zou ten koste gaan van de strijd tegen de georganiseerde misdaad. Latijns-Amerika is de bakermat van drugs als cocaÔne. Met name in Mexico sterven ieder jaar duizenden mensen door drugsgerelateerd geweld.

Bron : http://www.depers.nl/buitenland/3318...j-en-wiet.html
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Re: ArgentiniŽ legaliseert hasj en wiet

Gezond verstand is in de haven van Buenos Aires aangekomen
    Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

VIva argentina! viva la revulution! Ik had een paar jaar geleden een argentijnse uitwisselingsstudent in mijn klas en die zei dat in ArgentiniŽ de politie je in elkaar sloeg als ze je een joint zagen roken... Daarom getuigd dit wel van erg veel vooruitgang moet ik zeggen . Jammer genoeg is weed daar wel heel slechte kwaliteit want daar wordt de hele plant inclusief de bladeren gedroogd en in een blender gegooid en dan verkocht als soort van opgedroogde (baksteen)wiet. maarja voor 15 euro voor 25 gram kan je ook nix zeggen :p

Comment

he ze worden verstandig

Comment

Footer Left Ad

Collapse
        Bezig...
        X