Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabisplantage ontdekt na brand

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabisplantage ontdekt na brand

    Korting op 420shop
    Anonym zu www.standaard.be/artikel/detail.aspx?artikelid=DMF02112009_015
    maandag 02 november 2009
    Bron: belga
    Auteur:
    ivb

    STEKENE - Bij een brand in Stekene hebben de ordediensten zaterdagavond een cannabisplantage ontdekt. De eigenaar van het pand, een 45-jarige Nederlander, werd zondag opgepakt, zo meldt het parket van Dendermonde.
    Bij het blussen van een brand in de Teerlinckstraat in Stekene ontdekten de ordediensten zaterdagavond een cannabisplantage met zo'n 240 planten. De brand ontstond nadat de installatie van de plantage vuur had gevat.

    Zondag werd de eigenaar van het pand gearresteerd. Het gaat om een 45-jarige Nederlander, die ingeschreven is op het adres waar de plantage werd gevonden. De man moet maandag voor de onderzoeksrechter verschijnen.
    Cannabisplantage ontdekt na brand
    Stay calm. Everything is going to be okay. There will be marijuana giveaways

    #2
    Re: Cannabisplantage ontdekt na brand

    wederom een domme of wel stomme kweker die waarschijnlijk wat lax was met elektrische aansluitingen

    ik vraag mij altijd af als je alles van stroom boven de 120 cm van de grond houdt en alles van water eronder wat kan er dan veel foutgaan alles alles netjes en geisoleerd aan hebt gesloten ?????

    of het zijn die mensen wat altijd alles vlug vlug willen doen en er met hun hoofd niet bijzijn

    Comment


      #3
      Re: Cannabisplantage ontdekt na brand

      Helaas zijn dit soort kwekers de grootste veroorzakers van de hele heisa die we nu hebben, van die idioten die nergens op letten en alleen de eurotekens in hun ogen hebben.

      Dat soort mensen mogen van mij dan ook een fikse straf krijgen, maar dan wel voor het opzettelijk mensen in gevaar brengen. Mij kan hij niet wijsmaken dat hij de gevaren niet kende...

      Comment

      Bezig...
      X