Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nederlands plan voor ‘wietpas’ wankelt

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nederlands plan voor ‘wietpas’ wankelt

Korting op 420shop
    BRUSSEL – Het plan voor een zogenaamde ‘wietpas’ of ‘cannabispas’ die nodig zou zijn om toegang te krijgen tot de coffeeshops in Nederlands-Limburg, wankelt. Dat schrijft de Volkskrant vrijdag.

Het plan werd amper een week geleden geopperd, met de bedoeling om het drugstoerisme in de grensstreek minder aantrekkelijk te maken. Maar volgens de Volkskrant gelooft enkel initiatiefnemer Gerd Leers, burgemeester van Maastricht, er nog in. De anderen hebben hun steun min of meer ingetrokken, luidt het.

Voornaamste reden daarvoor is de weigering van de Nederlandse minister van Binnenlandse Zaken om extra agenten beschikbaar te stellen. De Limburgse gemeenten hadden dat gevraagd om te voorkomen dat de illegale drugshandel zou opbloeien.weed

De gemeenteraad van Venlo haakte al af, gevolgd door Weert, Venray, Roermond, Heerlen en Kerkrade, schrijft De Volkskrant. De burgemeester van Maastricht van zijn kant hoopt dan weer dat Binnenlandse Zaken toch met extra middelen over de brug zal

http://nederwietzaden.nl/2009/11/ned...80%99-wankelt/

Re: Nederlands plan voor ‘wietpas’ wankelt

Tsja, elke ramdebiel snapt wel dat je daarmee zo mogelijk nog meer criminaliteit in de hand werkt dan het gedoogbeleid nu.

Comment

ik snap uberhaupt het idee van een wietpas niet: we hebben toch al legitimatie-plicht in Nederland??!!! Dan heeft toch iedere Nederlander sowieso al een 'wietpas' in zijn portemonnee ( = NL paspoort / rijbewijs / ID kaart), en kunnen drugstoeristen gewoon geweerd worden??

waarom in godsnaam dan nog een EXTRA pasjes-systeem verzinnen?? Ben ik nou gek?

Comment

t zijn niet alleen de pasjes , maar ze willen ook dat de ( nederlanders ) per bank (giro) gaan betalen ... op deze manier kunnen de drugsrunners de prijzen weer mooi om hoog knallen ...

Comment

ik betaal altijd met PIN bij de shop

maar goed, dit soort gezeik plus alle criminaliteit etc. was voor mij reden genoeg om lekker thuis te gaan kweken!

BLESS

Comment

Footer Left Ad

Collapse
          Bezig...
          X