Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

high zonder te smoken

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • tumble trimmert
    replied
    Re: high zonder te smoken

    gezzelig lekker blowen met ze alle in de sauna

    Leave a comment:


  • GanjaFarmerNL
    replied
    Re: high zonder te smoken

    Je moet een badkamer helemaal vol laten lopen met stoom, dan een pure joint draaien (wel puur anders krijg je vieze teer rook) en die dan met z'n 2-3e opsmeuken in de stoom, je joint gaat langer mee door de hoge lucht vochtigheid en je word super stoned

    Leave a comment:


  • tumble trimmert
    replied
    Re: high zonder te smoken

    het knippen slaat bij mij ook altyd op me ogen.krijg echt rode ogen net als van blowen.knipploegen zullen ook nooit een zwangere vrouw meenemen.door huidcontacd en wietdamp kan je dus best een beetje stoned worden.

    Leave a comment:


  • Ventje
    replied

    Leave a comment:


  • naturalia
    replied
    Re: high zonder te smoken

    als je lang knipt worden je vingers serieus vettig van de afkomende hars; volgens mij komt die via de huid in de bloedbaan terecht en zorgt die zo voor het stoned effect
    vind dit een heel leuke bijwerking van het knippen

    Leave a comment:


  • lamnesial
    replied
    Re: high zonder te smoken

    Wij noemen het nen bokal (bokaal). En is een blow zette.
    Vaak het eerste in een auto ramen toe airco uit, iedereen een jointje. Dan zie je niet meer door de ruiten

    Leave a comment:


  • stevendaman
    replied
    Re: high zonder te smoken

    Oorspronkelijk geplaatst door Dender View Post
    @ Donny

    Ja, zoiets heet tempelen. Dan ga je met een groepje, of in je 1tje, in een kleine ruimte zitten en daar smoken. Dan komt het nog harder aan want je ademt de rook die je uitgeblazen hebt ook weer in..!
    Wij noemen dat altijd Hot Boxen. erg leuk in een tent of auto

    Leave a comment:


  • StonedRocks
    replied
    Re: high zonder te smoken

    Oorspronkelijk geplaatst door moreweed View Post
    dat werkt vast goed als je er dan wat van die 1000watt-knotsen boven hangt
    Hehe Moreweed, van die 1000watt-knotsen. Wel zeer kostelijk. Maar als je ze op 5cm van je planten hangt gaat het sneller.

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied
    Re: high zonder te smoken

    dat werkt vast goed als je er dan wat van die 1000watt-knotsen boven hangt

    Leave a comment:


  • StonedRocks
    replied
    Re: high zonder te smoken

    Misschien eens een luchtslang op mijn output steken, krijg je na een uurtje misschien een soort van Vaporize-effect.

    Leave a comment:


  • moreweed
    replied
    Re: high zonder te smoken

    jup, ik heb het ook : van knippen high worden. Anders dan van blowen, maar toch. Waar het door komt ? kan ik niet met zekerheid zeggen, maar de vettigheid op je handen, de lucht en misschien zelfs het idee van wiet-knippen werken er aan mee.

    Om snel&productief te blijven let ik altijd erg op pauzes (10min per uur gewoon effe uit de lucht), zorg ik voor regelmatig voedsel en staat er ook altijd wel ergens een koppie thee met honing of andere zoetigheid.
    Ik vind knippen met handschoenen klo***, dus een fles zonnebloem- of olijfolie ernaast en regelmatig even de handen en onderarmen insmeren > dan blijft de plakzooi beperkt.

    een kleine anekdote : Ben ooit eens gepakt doordat een hufter het nodig vond een raam open te zetten tijdens het knippen. We waren net klaar toen het blauwe geweld losbarstte. Ik kreeg geen tijd om andere kleren aan te doen of uberhaupt even goed mn handen te wassen ofzo. En dat bleek fijn, want onze blauwe vrienden vonden het noodzakelijk mij 3 daagjes af te zonderen > het leek wel alsof mn celletje gevuld was met een kwekerij. Daarnaast had ik wat schaarhasj verzamelt en in mn broek gestopt, wat niet ontdekt was. Zo kon ik mbv door het rijk ter beschikking gestelde sigaretten mn celtijd op een roze/paarse wolk doorbrengen (oftewel : 23 uur slaap per dag)

    Leave a comment:


  • Jah Selah
    replied
    Re: high zonder te smoken

    Oorspronkelijk geplaatst door Donny View Post
    Ik heb het niet gehad met knippen maar met het inademen van de rook die van je joint afkomt..
    heb dat ook eens gehad
    ik zat met een vriend op de berg in heist
    en ik was aan het smoren
    maar mijn maat doet dat niet
    maar de wind stond in zijn richting en ik (met mijn slecht karakter) blaasde al mijn rook in zijn richting
    en op het eind van de dag kon die dude niet meer lopen van de scheefheid
    echt een aanrader om ook eens te doen
    het geeft grappige effecten

    Leave a comment:


  • Dender
    replied
    Re: high zonder te smoken

    @ Donny

    Ja, zoiets heet tempelen. Dan ga je met een groepje, of in je 1tje, in een kleine ruimte zitten en daar smoken. Dan komt het nog harder aan want je ademt de rook die je uitgeblazen hebt ook weer in..!

    Leave a comment:


  • Donny
    replied
    Re: high zonder te smoken

    Ik heb het niet gehad met knippen maar met het inademen van de rook die van je joint afkomt..

    Leave a comment:


  • furocious
    replied
    Re: high zonder te smoken

    heb dit ook gehad als ik men eerste oogstje knipte moet je maar als een bonus zien voor het harde werk

    Leave a comment:

Bezig...
X