Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mighty vs Ghost MV 1

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mighty vs Ghost MV 1

    Korting op 420shop
    Ik heb jullie advies nodig jongens en meisjes. Ik twijfel sterk om de Mighty of de Ghost MV 1 te kopen. Zelf gebruik ik niet echt veel (1 keer per maand), zou graag een vaporizer aanschaffen omwille van de gezondheidsvoordelen. Bij mij staat smaak van de damp op nummer 1. Maakt me niet uit hoe groot het is of hoe het eruit ziet. De volcano is mij iets te duur (budget rond de 300 euro), dus kwam ik bij deze 2 uit. Blijkbaar is de Mighty heel makkelijk in gebruik maar moet je er best wel een hele sessie mee doen aangezien de hele bowl continue wordt opgewarmd. De Ghost is eerder 1 -2 hit aangezien het convectie is, blijkbaar wel moeilijk in gebruik maar de smaak van de damp is superieur. Had ook nog de firefly 2 op het oog maar daar wel veel negatieve reviews over gelezen (te moeilijk in gebruik, wel top smaakje).

    Wat denken jullie? Is de smaak van de damp van de Ghost dan zo veel beter dan die van de Mighty?

    Thx!

    #2
    Om dat allemaal te weten moet je ze kunnen vergelijken hebben. Kijk is op youtube bij the vape critic. Ik kocht mijn volcano in solden voor 319 euro. Het zijn nu solden, mss vind je hem wel voor die prijs. Gaat niks boven.

    Comment

    Bezig...
    X