Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

welke tabak ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Faraon
    replied
    Re: welke tabak ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Gamm View Post
    Laten ze je geloven...
    Er zal toch iets van waar zijn anders gaan ze het niet verkopen onder niet addetieve......Dat het ongezond is dat kan niet vermijd worden sowiso....maar dat er veel minder ggiftige stoffen in zit?? natuurlijk het zal waarschijnlijkj niet zo goed smaken als een gewone cigarette.......

    Leave a comment:


  • Gamm
    replied
    Re: welke tabak ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Faraon View Post
    ik heb al een pakje gezien van Lucky strike die verkocht word in de supermarkt die ook geen additieven spullen bevat
    Laten ze je geloven...

    Leave a comment:


  • Faraon
    replied
    Re: welke tabak ?

    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
    Rook een tijdje Natural American Spirit. Tabak zonder additieven.
    Zonder additieven ; betekent dat dat er geen middelen in zitten die het verslaving van cigaretten versterkt maar toch nog ongezond blijft + het bevat nog genoeg nicotine die kankerverwekkend is? Want ik zie er nog geen duidelijkheid in....ik heb al een pakje gezien van Lucky strike die verkocht word in de supermarkt die ook geen additieven spullen bevat

    Leave a comment:


  • AlexSantana420
    replied
    Re: welke tabak ?

    Ik vind Van Nelle Stevig / Zwaar toch het lekkerst.
    Wel zwaar, maar als je normaal ook shag rookt, is dit toch wel het lekkerst in een joint

    Leave a comment:


  • sinsilver
    replied
    Re: welke tabak ?

    American spirit rol tabak of sigaretten!!! enige nadeel is dat het snel uitdroogt. ik gebruik voor de sigaretten een groot wietzakje waar het hele pakje in past, dit scheel echt veel!

    Leave a comment:

Bezig...
X