Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

    Gister geprobeerd

    rookte fijn en gaf een zachte smaak, totdat ik de tip in me mond had en hij uit de joint was gegaan...had em niet vast genoeg gedraaid blijkbaar

    ochjah volgende keer blijft ie hopelijk wel zitte
    I know a place..where the grass is really greener

    Comment


      #17
      Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

      Ja dat is zeker de truc, je moet zorgen dat het nog redelijk strak wordt gedraaid!
      Maar als het goed is moet je toch echt verschil hebben gemerkt ten aanzien van een volle filter.

      @ Monty, ik zal eens wat foto`s maken, maar zo veel verschil is het niet met als hier boven! Alleen het filter gedeelte moet je echt op letten!

      Comment


        #18
        Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

        Yep, gisteren uitgeprobeerd
        Nooit gedacht dat het zo'n enorm verschil ging zijn, maar 'k vond mijn joint dubbel zo lekker afgaan dan bij een kartonnen tipje! Het nadeel is alleen dat er inderdaad wat tabak meekomt als je hard trekt. Maar al bij al een geweldige ervaring! Zeker voor herhaling vatbaar.
        Dank je voor je Topic!
        Peace
        A friend with weed, is a friend indeed

        Comment


          #19
          Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

          Oorspronkelijk geplaatst door Tripmeister View Post
          Mensen, dit is niet de juiste correcte manier van het marokkaans hasj roken!
          Says who.. Vroegah hadden ze nog geen sigaretten met filters...
          Correct is misschien een verkeerde woordkeuze..

          Chillum+Smoker.jpg

          Oorspronkelijk geplaatst door Tripmeister View Post
          De truc is juist om het filter gedeelte uit de huls te halen! Vervolgens verwijder je sowieso de helft! De andere helft die je overhoudt trek je zover mogelijk uitelkaar, totdat het 1 pluizige zooi wordt. Probeer dit geheel weer een beetje rond te krijgen en schuif dit weer terug in de huls! BELANGRIJK: Zorg dat je een miniscuul stukje tabak aan de huls laat zitten! Ik knip dit meestal zodat je het netjes recht krijgt! Dit is fijner omdat het precies laat zien waar je moet ophouden met roken!
          Zorg dat je de joint goed strak draait (vooral omdat de filter nogal slappig is omdat die maar voor de helft filter is. NIET te strak, er moet wel lucht door heen komen!
          Ben benieuwd naar de foto's, is me nog niet helemaal duidelijk hoe je het met die filter doet.

          Oorspronkelijk geplaatst door Tripmeister View Post
          Waarom niet de hele filter gebruiken? Omdat de filter dan daadwerkelijk gaat filteren! En dat willen we juist niet, je wordt er amper high/stoned van en de smaakbeleving is erg laag.
          Ik zou helemaal geen filter gebruiken.. Als jou conclusie is dat een hele filter ten koste van de smaak en het effect, dan zorgt een halve filter toch voor de helft verlies van smaak en effect?
          Veel gestelde vragen over het forum

          JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
          420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

          Comment


            #20
            Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

            Ik ben een Marokkaan en dit is binnen onze familie toch traditie. Mijn oom`s en zelfs opa rookt ze op deze manier! Maar ook zonder dit argument, ga eens na bij je zelf. De volle filter, filtert veel! Het rookt en hijst zelfs minder. En wellicht zitten er wel wat Marokkaanse shophouders bij jou in de buurt. Vraag daar eens na

            Maar ik zal morgen eens een foto shootje houden!

            Grtzz,,

            Comment


              #21
              Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

              Ohja, en over vroegah: toen hadden ze natuurlijk geen filter.. Het traditioneel hasj roken gebeurt dan ook via een lange kif pijp

              Comment


                #22
                Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

                Maar bij de marrokaanse manier gebruik je toch normaal geen filter? maar een segment van je filtersigaret met enkel tabak in ?

                Comment


                  #23
                  Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tripmeister View Post
                  Ik ben een Marokkaan en dit is binnen onze familie toch traditie. Mijn oom`s en zelfs opa rookt ze op deze manier! Maar ook zonder dit argument, ga eens na bij je zelf. De volle filter, filtert veel! Het rookt en hijst zelfs minder.
                  Dat weet ik daarom gebruik ik helemaal geen filter.

                  Oorspronkelijk geplaatst door Tripmeister View Post
                  Ohja, en over vroegah: toen hadden ze natuurlijk geen filter.. Het traditioneel hasj roken gebeurt dan ook via een lange kif pijp
                  I know, daarom dat ik het plaatje erbij had gezet.
                  Ben benieuwd naar je foto verslagje, want volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd
                  Veel gestelde vragen over het forum

                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                  Comment


                    #24
                    Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

                    Oorspronkelijk geplaatst door Jointjedraaien View Post
                    Dat weet ik daarom gebruik ik helemaal geen filter.



                    I know, daarom dat ik het plaatje erbij had gezet.
                    Ben benieuwd naar je foto verslagje, want volgens mij begrijpen we elkaar verkeerd
                    DSC02235.jpgDSC02236.jpgDSC02237.jpgDSC02238.jpgDSC02239.jpgDSC02240.jpgDSC02243.jpgDSC02241.jpgDSC02242.jpgDSC02244.jpgDSC02245.jpgDSC02246.jpgDSC02247.jpgDSC02249.jpgDSC02248.jpgDSC02234.jpg

                    Comment


                      #25
                      Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

                      Zo hoor je een Hasj joint te roken, als je dmv de filter manier gaat roken! Anders heeft geen zin...

                      Comment


                        #26
                        Re: Hasj Joint met Marokkaanse Tip / Filter

                        Een mooie manier is misschien
                        _______________________________
                        |TIP|FILTER*|_*_*_(mix)*_*_*_*_*_ |
                        *Op welke manier dan ook...
                        Is je effecitive gedeelte wel minder maar dan krijg je geen tabak in je mond hoe hard je ook rijt...

                        Comment

                        Bezig...
                        X