Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jointje met filter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Jointje met filter

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Mijn vraag van vandaag is: Is het mogelijk om een jointje te draaien en te roken met van die filtertjes die je bij elke primera kan kopen? Iemand heeft mij wel eens vertelt dat de THC er dan uitgefilterd wordt, maar is dat ook zo?

    #2

    Comment


      #3
      Re: Jointje met filter

      Ik vind roken met een filter, net als drinken terwijl je ontnuchteringspillen eet.
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Jointje met filter

        het werkt heus wel, dat het verschil geeft geen idee maar zoals hierbove al vermeld staat
        ik vind roken met een filter maar niks en rook zelf liever een shagje, voor een jointje lijkt me dat eveneens zo

        Comment


          #5
          Re: Jointje met filter

          Ik doe soms een tipje draaien waar ik een stuk uit knip zodat de binnenkant hol is, hierin draai ik een stukje van de filter uit een peuk. Dit is wat socialer voor mensen die minder blowen en niet roken.

          Comment


            #6
            Re: Jointje met filter

            In een waterpijp blijft je thc toch ook niet achter, waarom dan in een filter?
            Gewoon proberen en je zal zien dat je wel stoned zal worden met zo'n filter ook.

            Comment


              #7
              Re: Jointje met filter

              mijn vader rookt zelf een stikkie met een sigarette filter en word er gewoon stoned , vraag me niet waarom want ik snap het ook niet..... maar je kan er dus wel gewoon stoned mee worden.... aldust met een gewone sigaretten filter.....
              Alien contest FrankVLD , Grapefruit Outdoor 2012klik hier

              :alienstoned:​← klik hier


              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Jointje met filter

                Oorspronkelijk geplaatst door FrankVLD View Post
                mijn vader rookt zelf een stikkie met een sigarette filter en word er gewoon stoned , vraag me niet waarom want ik snap het ook niet..... maar je kan er dus wel gewoon stoned mee worden.... aldust met een gewone sigaretten filter.....
                Placebo effect, me broertje voelde het ook van een stikkie met sigareten filter maar ikzelf voel daar nooit iets van vind het maar verspilling van de wiet en draai liever een grote dikke

                Comment


                  #9
                  Re: Jointje met filter

                  Mooi plaatje icefire
                  Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                  Comment


                    #10
                    Re: Jointje met filter

                    Je kunt ook eens een pijpfilter proberen. Een hol buisje met actief kool verkrijbaar bij de tabakskiosk ...

                    507140-Display-Pipe-Filter-9mm-Big-Ben-25x10pcs-1pc.jpg

                    Comment


                      #11
                      Je hebt tege woordig wel van die fancy tipjes met koolstof filter dus idk of da veel vershil maakt mrja

                      Comment

                      Bezig...
                      X