Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabinoïden en tetrahydrocannabinol

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16

    Comment


      #17
      Deze pagina geeft wat experimenten over hoe lang te decarboxyleren op een veilige temperatuur. Hij komt dan uit op een uurtje verwamen op 116C als beste resultaat.

      @Cookaap, Inderdaad, als je het spul in de vaporizer gooit of in een joint dan verwarm je de wiet/hash ook en dan decarboxyleert het op dat moment. Je kunt ook je wiet in de vaporizer doen op een lage temperatuur om het te decarboxyleren. Er zijn zelfs recepten voor "Vape Poo" of ABV (Already been vaped). Je kunt je vaporizer restproduct dan bijvoorbeeld over de pizza gooien. Werkt het nog steeds.

      Volgens mij wordt je er ook niet knetterhigh van als je een tinctuur gebruikt. Als de wiet niet ergens in het proces verwarmd is althans. Bowsterke gebuikt dat spul ook en ze decarboxyleert juist niet omdat ze de medicinale werking wil hebben van de THCA en niet stoned wil worden. Normaal gesproken decarboxyleer je de wiet vorodat je er een tinctuur van maakt (voor psychoactief effect). Dan kun je er wel knetterhigh van worden inderdaad.
      Last edited by Wietefras; 16 April 2014, 21:43.

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #18

        Comment


          #19

          Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

          Comment


            #20
            Cbd is legaal en thc illegaal? Of beiden illegaal?

            cbd bevat geen thc? Sorry dat ik zoveel vragen stel maar ben nieuw in het wereldje.

            eigenlijk is dit de uitleg die ik zocht. Dank je.

            in het slechtste geval verhuis ik naar Nederland hihi. Mijn voorouders komen uit Nederland.
            Eerst CBD/weed, de rest komt later.
            Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

            Comment


              #21
              THC is een Cannabisproduct. En Cannabisproducten zijn illegaal.
              CBD komt van Hennep. Dat is dus geen wietplant.
              Voorheen maakte men daar diervoer van ofzo maar toen werd het opeens goud waard.

              in Enschede is pas de Cannatheek
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #22
                Als dat van hennep komt dan wil ik wel is het verschil zien met de kempolie die ik koop om te gaan vissen. Kost in ieder geval maar een paar euro en geen tientallen.

                Comment


                  #23

                  Even voor de duidelijkheid!
                  Dit is Hennep duidelijk te onderscheiden van wiet.
                  Deze velden komen veel voor in Groningen en zijn legaal.......


                  Comment


                    #24
                    Als je wiet in dezelfde rijen plant, gedraagt die zich hetzelfde. Zet je hennep als wietplant in een pot, dan zijn ze niet van elkaar te onderscheiden.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                    • Ipie
                      Ipie commented
                      Editing a comment
                      Neem het 100% van je aan, ik heb het nooit live gezien......

                    • LR2
                      LR2 commented
                      Editing a comment
                      Ik heb hennep gekweekt voor de lol ooit, dat waren echte wietbomen; niet van een andere soort te onderscheiden. Hier in de regio worden ook hennepvelden geteeld zoals in Groningen, daar heb ik weleens doorheen gewandeld. Zelfs de autoflower hennep lijkt op de autoflowers die wij zetten. Als ze tenminste de ruimte krijgen.
                      Zet je wiet compact op elkaar zoals mais, dan groeien ze enkel de hoogte in.

                    #25
                    Maar bestaat er weed met 50/50 THC en CBD?

                    zou goed zijn hehe.
                    Eerst CBD/weed, de rest komt later.
                    Wette wa gij zaai, nen echten apsjaar.

                    Comment

                    Bezig...
                    X