Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HASHOLIE-wat&hoe

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• easyrider
    replied
    Re: HASHOLIE-wat&hoe

ik doe een dikke streep aan de buitenkant van men blaadje maar ik roll buitenste -binnen.en scheur ik men papier een stuk af.je moet gewoon weten waar je olie kan doen en waar niet ,dan plakt hij niet

mja ik hang em niet zo vol natuurlijk,anders rookt je olie tog maar de lucht in.
    grts EAsy

Leave a comment:

• DaZeD
    replied

Ja da zou kunnen, maar ik denk dat het te moeilijk is om hem dan nog dicht te draaien, ik doe er nogal veel op normaal.

Leave a comment:

• easyrider
    replied

waarom de olie aan de buitenkant.
    Als ie smelt aan de binnenkant heb je minder verlies en de olie druipt lekker over de verkruimelde toppen dacht ik ?

Leave a comment:

• DaZeD
    replied

Met de Honeybee extractor idd, ik doe het extract in een pannetje, verwarm het, schraap de olie eruit met een scheermesje, en laat die dan in zo een maat lepeltje lopen, als het gestold is leg ik het in de diepvries om te bewaren.

Ik rol dan gewoon een jointje en smeer het dan goed vol met olie met m'n scheermesje, dan rollen er van die dikke vette zwarte druppels vanaf bij het roken, dan draai ik het jointje gewoon eens ondersteboven dat ze op het brandpunt van m'n jointje terugrollen, en dan terk ik vlug van m'n joint want dat verdampt dan direct hť, krijgt ge serieuze kloppen van!

Leave a comment:

• easyrider
    replied

thx voor de snelle reply
    Zijn er nog mensen met ideŽn en meningen ?

ik rook meestal men olie op een stuk as van een sigaret,laat die er warm op druppen en de as absorbeert.
    Als je die aansteekt rookt ie op.
    De rook kan je opvangen met een soort kapje of je kunt het ook gewoon in een bong doen.
    Men joint rol ik niet in de olie want dan hangt die vol en trekt ie bijna niet meer.
    wat ik wel doe is een druppel of 2 opensmeren(warm) aan de binnekant van men blaadje en dan toerollen.Dit versterkt wel je joint een stuk meer
    grts Easy

Leave a comment:

• Flip Hasjkip
    replied

Maken : Met de Honey Bee methode, alhoewel ik wel een zelf een extractor gemaakt heb van een bellenblaas.

Roken : Ik leg een stukje op zilverfolie, verhit dit voorzichtig tot het vloeibaar is en rol dan mijn sigaret/joint erdoor

Bewaren : de zachte olie bewaar ik in een glaasje, deze wordt hard en als ik wil roken breek ik er een stukje vanaf.

Leave a comment:

• easyrider
    heeft een topic gestart HASHOLIE-wat&hoe

HASHOLIE-wat&hoe

Hoi JD forumisten.
    Ik had graag jullie meningen even gehoord over hasholie

Het maken
    Het roken
    Bewaren

Ikzelf maak ze met de honyB ,maar er zijn nog andere manieren.

als er mensen zijn die al andere manieren hebben gebruikt of verschillende manieren weten om ze te roken ben ik wel geÔntreseerd in jullie mening
    Thx & grts Easy

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X