Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is de EfficiŽntste manier om hash te maken ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wat is de EfficiŽntste manier om hash te maken ?

Korting op 420shop
    Hallo ,
    Ik ga dit jaar van me buiten planten hasj maken ik heb als het goed is 5 planten ik wil de toppen en het knip afval gebruiken .
    ik wil geen ice o lator gebruiken maar wel een manier waar je veel product aan over houd het hoeft ook geen premium kwaliteit de zijn ,
    hebben jullie tips hoe ik dat het beste kan doen ?
    Gr

Re: Wat is de EfficiŽntste manier om hash te maken ?

Ey, waarom zou je geen ice-o-lator willen maken?
    Persoonlijk is dit nu mijn huidige favoriet, ook zelf gemaakt dan.
    Als je geen ice-o-lator wil maken zou ik voorstellen je wiet een weekje (minimaal 1 nacht) in de vriezer te leggen, en vervolgens te zeven met een zeef die ze ook bij zeefdrukkers gebruiken (zeef moet een dichtheid hebben van 43T tot 49T, hoe lager de beter). Daar kan je ze vaak goedkoop halen.
    Dan kan je zelf een raam maken en kan je het dus ook snel doen (ligt een beetje aan de grote van je raam)
    Why drink and drive when you can smoke and fly

Comment

Denk dat je het meest heb als je ice maak.

Greetzz GG

Comment

Simpelste manier is met je handen langs je toppen gaan en de hars van je vingers tot een bolletje wrijven en kneden.
        Ijswaterhasch geeft de mooiste kwaliteit van hash. Gezeefde hasch is in verschillende kwaliteiten. 00 is de beste kwaliteit. (eerste zeef) zo gaat dat verder met 0 1 2 3. Het plantmateriaal word dus hergebruikt en naarmate dit vaker gebeurd komt er meer plantmateriaal door het zeef en neemt de kwaliteit af. Het oplossen ven de cannabedoide houdende hars in olie alcohol of vetten is natuurlijk ook een zeer effectieve manier om de thc van je plantmateriaal te scheiden.

Grtz

Comment

aha daar komt dus de term zerozero hash vandaan ty mont !
          In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

Wat ik op een ander forum las was The Gumby techniek
            Zelfde als ice-o-late alleen zonder te filteren , althans alleen met een keuken zeef het grove blad eruit en dan de rest laten bezinken en het water afzuigen , het laatste water laat je verdampen maar heb even een filmpje gezocht
            <object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/rhGNxUgFHcc...</param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/rhGNxUgFHcc&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>

Ajo
            Ventje
            Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Die 47 micron lijkt ideaal, ik lees zo hier en daar op het net dat een koffiefilter zo'n 10 ŗ 20 micron is. Komt erop aan om een andere huishoudding te vinden wat wel ongeveer 50 micron is

Comment

Bij buitenwiet krijg je bij 47 micron misschien wel wat door je zeef maar bij binnen wiet toch echt niet, moet je al aan 70 tot 120 micron gaan denken.

Comment

In een 47 micron zeef blijft toch meer hangen dan in een 120 micron?
                  Jouw panty is zeker veel meer dan 200 micron (hele grote gaten), dat is heel goed anders zou er thc niet uit het flesje kunnen.
                  Je koffiefilter van 15 micron houdt meer THC tegen dan een van 47 micron, dus je mist geen hasj.

Of vergist ik mij nu helemaal en vangen deze verschillende filters verschillende cannabinoiden?

Comment

Jorge zegt, 74 micron, sorry, dat bedoelde ik was in een dyslectische geheugenbui blijkbaar...
                    http://www.youtube.com/watch?v=VIOIHnFUckQ
                    Begint op 1:30, maar eindigt te vroeg, komt nog een rooktest waar ie echt door zn dak gaat en de cameraman erbijsleurt op die te laten proberen.

Comment

Uitstekend filmpje, de enige vraag die nog open blijft staan is wat nou de beste hasj is. Is dat de hele fijne (uit de eerste zak) of de middelste die het meest potent was of degene die daarna kwamen (en beter plakten). Of kun je ze gewoon het beste door elkaar kneden?

Comment

Als je ze door elkaar wilt kneden dan heb je volgens mij (nog niet geprobeerd ) genoeg aan een koffiefilter, die net nog iets fijner is dat Jorges fijnste (47 micron). Hij zegt dat die niet zo sterk is omdat de trichomes meestal gebroken zijn, en de best komt uit de 74 micron zeef.

Maar kost bakken geld
                        http://growshopalien.com/onlineshop/.../nl/p1388.html

Als je geen massa's plantenmateriaal hebt, is dat wel een dure investering 7 zakken voor 170EUR; heb je een serieuze tent voor of een kleine met lampen.
                        Zouden gewoon de grote van de gaatjes in wat huishoudspullen moeten te weten komen, of goed gokken wat fijner is.

-koffiefilter = 20 micron ofzo
                        -zakdoek
                        -vaatdoek
                        -fijne panty
                        -groffe panty

nou, dat zijn 5 eindkwaliteiten en is dat 150 EUR

Comment

De best kneedbare is de poorste beste hash. dat zijn bijna enkel intacte trichomes met weinig ander plantmateriaal. De grote van de trichomes verschild nogal tussen buiten en binnen planten. Vandaar ook men eerder geplaatste opmerking.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                          Bezig...
                          X