Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn manier om hasj te maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Rreppellsteeltjam
    replied
    Geen flauw idee of jouw manier werkt maar we zijn allemaal benieuwd

    Leave a comment:


  • Ongeldig
    replied
    Ik bedoel wanneer je droog zou filteren. Zonder ijs. Gewoon alleen bevroren shit. - a la jouw manier. Dan zouden die filter-bags werken toch.


    Ik ga binnenkort met droogijs en filterzakken kief zeven van knipafval. Ik heb nog nooit gehoord van met een lamp draadjes eruit halen. Het filter werkt zo dat het haartjes tegenhoudt als deze al in het materiaal zitten. Ik zal er eens op letten als ik aan de slag ga.

    Leave a comment:


  • Rreppellsteeltjam
    replied
    Ik denk dat je dan zogenaamde ijshash krijgt, alles is dan nat en als je alle haren, draadjes en andere dingetjes er uit wilt zoeken zodat je geen gore joint rookt dan werkt dat niet!
    het draadje/haartje zoeken kun je het beste eerst op een witte en dan op een zwarte gladde ondergrond doen zodat je alles met een andere kleur dan je thc kristallen goed ziet!!
    als het je niet uitmaakt wat je in je jointje stopt dan kan het wel.

    Leave a comment:


  • Ongeldig
    commented on 's reply
    Dat scheelt nogal. 450 euro en je krijgt er dikke spieren van.
    Kant en klare bubble bags voor 5-10 euro. Die werken met jouw manier ook toch?

  • Rreppellsteeltjam
    replied

    Leave a comment:


  • Ongeldig
    replied
    Duur ding zo'n pollinator.

    Leave a comment:


  • joremkrank
    replied
    zak hash

    Leave a comment:


  • Rreppellsteeltjam
    heeft een topic gestart Mijn manier om hasj te maken

    Mijn manier om hasj te maken

    Om hash te maken haal je bevroren wiet of knipsel door een polinator vervolgens zoek je onder een daglichtlamp of tl buis ( kleurnummer 33) of een ander felwit licht de eventuele vervuiling (draadjes ed) eruit, vergrootglas kan handig zijn bij zo'n klus, daarna doe je de thc kristallen in bijvoorbeeld een fotorolkokertje stopt die in je broekzak ( wel je broek aandoen hoor ) laat hem daar een tijdje zitten zodat de thc lekker gaat plakken en voila je hash is klaar. Vooral bij buitenwiet werkt dit goed, vind ik, purple power buitenwiet werd zo een op afgaan_hash lijkende bol met een mooie paarse gloed er op. HEERLIJK.
Bezig...
X