Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hasj pers & methode

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Burundanga
    commented on 's reply
    Nog nooit geprobeerd!
    Mooie tip.

  • QnQ
    commented on 's reply
    Heb je de pers goed verwarmd?
    Ik bedoel even goed met de gasbrander erop.
    Dan zou het beter moeten zijn?

  • Nicle
    replied
    Het zou mij leuk lijken, als je bijv. een figuur hebt van een wietblad, waarin je de hash in plaatst, en aandrukt.
    Net als van die bakplaten met figuren.
    Beetje voor de gein en afwisseling.

    Leave a comment:


  • Burundanga
    replied
    Met zo een persje heb ik nog nooit zachte hasj kunnen verkrijgen. Zijn altijd harde coins.
    5min erin laten, nog eens bijdraaien en hup klaar.
    Heb er overlaatst 10 gemaakt.
    Dagje werk

    Leave a comment:


  • Cleargreen
    replied
    Wat hardere kruimige hasj vind ik juist wel lekker, (Super Polm, Zero Zero) dat kan je dan met een klein mesje goed fijne eraf schrapen waardoor je erg lekkere joints kan draaien waar niet elke keer dat je beweegt gloeiende hasj uit blijft vallen. met zulk spul kan je zelf pure hasj blunts draaien die goed trekken.

    Plakkerige hasj zoals Afgaan zijn zeker lekker maar een stuk meer gedoe om daar een echt goede joint mee te draaien naar mijn mening. Of je moet er een sliert in doen natuurlijk maar hoe fijner de hasj deeltjes zijn hoe beter de smaak vind ik.

    Leave a comment:


  • roller
    replied
    ik snap al dat persen niet , ik maak geregeld ice hash , zonder pers , lukt perfect.

    Leave a comment:


  • BackYardPlant
    commented on 's reply
    deze tips kan zelfs ik als niet-hasj-roker nog waarderen

  • Greyvol
    commented on 's reply
    Kijk, dat zijn nog eens tips!

  • Sudoma
    replied
    Harde hasj vind ik maar niets, dan moet je steeds een mesje verhitten, om het te kunnen snijden.
    Echt niet. Houd de hash maar eens lekker warm in je broekzak of ff op een ander warm plaatsje tegen je lichaam en de hash zal binnen 5/10min gummi worden.

    Ik heb zelden hasj gehad waarbij het niet lukte, en als het al niet lukte was het ook zooi. Merkte ik er niks van.


    Tsja ik heb meerdere keren een nieuwe pers kunnen kopen.
    De tweede foto, zo eentje gebruik ik op dit moment.
    En ik pers mijn hasj een week of 2. Soms zelfs langer.

    Elke dag weer een beetje strakker draaien.

    Vergeet niet om bakfolie ofzo aan de binnenkant van je pers te doen anders zou je nog wel eens problemen kunnen krijgen met het eruit halen van je hasj blokje.

    Ligt ook weer aan de pers. Bij die van mij kan ik de blok eruit draaien door de dop onder eraf te schroeven en dan de pers (strakker) draaien zodat de piston naar onderen gaat.
    Blokje valt vanzelf wel eruit.

    De methode om hasj te maken kan op zoveel manieren. Als jij een zacht plakje wilt zou ik niet te hard/lang gaan persen.

    Leave a comment:


  • Greyvol
    replied
    Nooit gedaan, maar ik kijk wel graag ff mee..

    Leave a comment:


  • Nicle
    heeft een topic gestart Hasj pers & methode

    Hasj pers & methode

    Attached Files
Bezig...
X