Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Cannabis Concentraten

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Cannabis Concentraten

    Korting op 420shop


    Lees het volledige artikel op cibiday.nl

    Last edited by Jointjedraaien; 29 January 2017, 23:48. Reden: Volledig overnemen van een artikel zonder duidelijke bronvermelding.

    #2
    Re: Cannabis Concentraten

    WOW waar heb je dat gejat?????
    God was never on your side..

    Comment


      #3
      Re: Cannabis Concentraten

      mooi stukje knip en plak werk , hier gaan sommige wel iets aan hebben , thx voor het delen
      Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

      Comment


        #4
        Re: Cannabis Concentraten

        staat er bij bella.

        Dat dacht ik dus ook K1

        Comment


          #5
          Re: Cannabis Concentraten

          nou nou bella netjes over gekopieerd denk ik eerder

          Comment


            #6
            Re: Cannabis Concentraten

            ivm die pure kristallen , daar zou ik wel eens meer van willen weten , hoe het gemaakt word !! wie o wie heeft zin om te zoeken
            Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

            Comment


              #7
              Re: Cannabis Concentraten

              Ze hebben het over een co2 extractie

              Comment


                #8
                Re: Cannabis Concentraten

                Lezen K1 Super info
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: Cannabis Concentraten

                  Oorspronkelijk geplaatst door k1 View Post
                  ivm die pure kristallen , daar zou ik wel eens meer van willen weten , hoe het gemaakt word !! wie o wie heeft zin om te zoeken
                  Trapsgewijs filteren met organische oplosmiddelen en die scheiden.
                  Ethanol, methanol, butaan, ethylether, dimethylether, aceton, propanol, dichloorethaan, metheen, methyleen, pentaan, benzine, benzeen..
                  Elk van die stoffen lost THC iets beter of slechter op, en weer andere stoffen beter of slechter. Zo kun je benzeen en ethanol vast gebruiken om stoffen te scheiden op basis van oplosbaarheid; een laag benzeen bovenop ethanol, zal THC aantrekken omdat THC een hogere affiniteit heeft met benzeen. Ik weet niet of benzeen en ethanol onderling mengen, maar je zoekt eigenlijk een stofcombinatie die dat niet doet.

                  Anders:
                  Met behulp van een zuur-base extractie moet het wel in enkele stappen te doen zijn. Je doet een soort van decarb, maar dan haal je alleen de OH- of de H+ weg (en niet de hele COOH) waardoor je stof meer of minder polair wordt en kan oplossen in water. Maar punt blijft: daarvoor moet je soms ontzettend gore rommel in huis halen die je absoluut niet wilt inademen. In theorie zou het moeten kunnen met zoiets als ether en zwavelzuur en baksoda. Ik heb geen pH meter, anders zou ik het wel al eens geprobeerd hebben. Die pH is nogal van belang bij zuur-base extracties.

                  Anders:
                  Stoomdestillatie
                  Anders:
                  Vacuumdestillatie
                  Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                  Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                  Comment


                    #10
                    Re: Cannabis Concentraten

                    hmmm , nuttige info lr2

                    ivm ph meter , wil je der wel 1tje opsturen hoor , heb er hier tog 3 liggen die ik ni gebruik

                    denk zo beetje bij mezelf nadat ik dit lees wat je schrijft , dat ik daar ni verder over moet nadenken om het thuis te maken

                    zal het maar bij de shatter houden dan ^^
                    Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

                    Comment

                    Bezig...
                    X