hallo,

dit word even ene verhaal maar hoop dat het niet te lang word dus ga het kort proberen zonder teveel details!

vorig jaar begon ik met het kweken van wiet thuis in ene klein tentje, gewoon omdat ik het super leuk vond. Dit leverde mij een leuke oogst op en heb daar enorm van genoten, wou elke avond wel weer wat gebruiken zo fijn was het.

echter ben ik een half jaar later uit huis gegaan en wou ik na al die tijd dromen eens truffels proberen, dit werkte de eerste keer niet met een hele sterke batch dus kreeg een nieuwe opgestuurd met een tandje sterker. Deze heb ik toen genomen met citroensap en een plak eigen gemaakte wiet chocolade (ik zou verdomme iets merken dacht ik haha). Dit pakte niet goed uit. Het sloeg in als een bom, eerste half uur wad leuk maar daarna werd het een vreselijke bad trip, ik dacht dat ik dood ging en heb uit pure angst mijn vriendin van werk weg gebeld (20x in 1 min gebeld) die dus ontslagen werd later. Ik zag geen nut meer in het leven tijdens de trip en alles om me heen had geen ziel meer en leek zo ‘logisch’. Uit paranoia heb ik zelfs nog de ambulance laten komen, deze hebben mij toen thuis (vriendin was er ook inmiddels) nagekeken en er was niks aand e hand behalve dat ik helemaal van het padje was. Dit hebben ze me ook 20x moeten vertellen omdat ik het niet geloofde. Uiteindelijk begon het kwartje te vallen voor een par sec waarna het weer compleet weg was, soort van met golven. Tegen middernacht was de trip klaar en de ochtend erna was ik gewoon weer de oude. Echter heb ik er wel in de loop der tijd een soort van gevoel van overgehouden en ben er best depressief door geraakt en heb zo ook anxiety ontwikkeld. Het is nu een half jaar geleden zowat en het gaat met vlagen steeds wat beter, ik ben mentaal erg sterk en kan die gevoelens opzich dan na een slechte periode vaak weer wat onderdrukken tot zelfs weg krijgen. Echter heb ik in die tijd wel gewoon nog gekweekt omdat ik dat graag doe alleen de wiet valt me steeds verkeerd, het begint vaak goed maar dan teiggert het toch weer de anxiety en word ik helemaal gek, dat is al met een halve vape (pax 3) het geval terwijl ik hiervoor nog nuchter kon zijn na 3 vullingen. Nu heb ik wel een paar keer zonder problemen wiet kunnen roken weer maar vaak gaat het dus weer fout. Ik wil het zo graag weer kunnen doen want ik genoot er altijd zo van! Nu denk ik dat het allemaal in mn kop zt, en dat de wiet dus nieteens het probleem is maar omdat ik denk dat de thc wat gaat verergeren dit natuurlijk ook gebeurd in mijn hoofd.

Nu wil ik toch wiet blijven roken omdat ik er van geniet maar wil dus af van de thc rijke soorten. Ik kweek nu momenteel de Durga Mata 2 met een cbd thc verhouding van 1:1 om te kijken of dat wel goed valt. Echter wil ik dus ook eens een soort gaan kweken met zowat geen thc en vroeg mij af of jullie een goede suggestie hebben? Iets wat dus 0,0 inspeelt op het brein zogezegd en ik compleet nu hter kan blijven, liefst dus zo dicht mogelijk bij cbd thc 1:0. Aanbevelingen zouden geweldig zijn!

ook vroeg ik mij af of er meer mensen zijn met een soortgelijk verhaal en hier kverheen zijn gekomen, je keest altijd dat mensen direct stoppen met wiet maar met een goede mindset en opbouwen moet het toch mogelijk zijn langzaam terug te komen met het wiet roken? Ervaringen zijn dus zeker welkom!!

super bedankt en sorry voor de slechte opbouw ik moest dit snel typen