Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel olijfolie bij de wiet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoeveel olijfolie bij de wiet ?

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraag hoeveel ml olijf oli moet je gebruiken per gram wiet

    #2
    Niets te vinden op google?

    Comment


      #3
      Olijfolie is vies eh, vind ik tenminste Als je dat oraal wil gebruiken kun je misschien beter rijstolie gebruiken ofzo
      Ik zal je vraag even in het forum Medisch gebruik van cannabis zetten, daar staan nog meer topics over olie maken, misschien vind je daar je antwoord ook wel.
      Succes.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Ik neem aan dat je bedoelt: met hoeveel ml olijfolie moet ik mijn uitgedampte extract aanlengen.
        Een kennis van mij doet het extract van 20gr (buiten!)wiet (incl. fanleaves en de hele mikmak) in een flesje van 10ml, dus 1/2ml olijfolie per gram wiet. Dat levert een redelijk sterke olie op, alhoewel dat uiteraard ook afhankelijk is van de soort wiet die je gebruikt.
        Ik zie echter niet in waarom het niet meer verdund kan zijn dan dat. Je wilt namelijk geen olie waarbij je van 1 druppel 4 uur lang knockout op je bank ligt of kabouters gaat zoeken in je tuin. Liever iets meer verdunnen, dan kan je ook preciezer doseren.

        Comment


        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ik heb die olie

        • belladonna
          belladonna commented
          Editing a comment
          Flip Hasjkip wat zeg jij nou

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Dat ik sterke olie heb gemaakt, van 2 druppels gaat de vrouw knock out.

        #5
        hoi,

        ik gebruik deze calculator

        http://calculator.novaresearch.nl/

        ik leng het aan met rijstolie omdat die nog het beste smaakt voor mij
        dichtheid rijstolie is 0.895

        Comment


          #6
          Als je 20 gram wiet/knipafval gebruikt , kun je het extract hiervan aanvullen met olie(olijf, rijst etc)
          dit doe je in een 10 ml flesje je hebt dan +/- 1 op 5 verhouding. Ongeveer 0,8 ml olie

          Comment


            #7
            Ik zie hier perspectieven voor Italie! En dan die wietolie door de spaghetti!!

            Comment


            • Voor het eerst
              Voor het eerst commented
              Editing a comment
              Dat heb ik een keer gedaan. Erg lekker en we hebben allen veel gelachen na de tijd
          Bezig...
          X