Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoeveel olijfolie bij de wiet ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Voor het eerst
    commented on 's reply
    Dat heb ik een keer gedaan. Erg lekker en we hebben allen veel gelachen na de tijd

  • Cannone
    replied
    Ik zie hier perspectieven voor Italie! En dan die wietolie door de spaghetti!!

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Dat ik sterke olie heb gemaakt, van 2 druppels gaat de vrouw knock out.

  • belladonna
    commented on 's reply
    Flip Hasjkip wat zeg jij nou

  • Trichoompje
    replied
    Als je 20 gram wiet/knipafval gebruikt , kun je het extract hiervan aanvullen met olie(olijf, rijst etc)
    dit doe je in een 10 ml flesje je hebt dan +/- 1 op 5 verhouding. Ongeveer 0,8 ml olie

    Leave a comment:


  • Flip Hasjkip
    commented on 's reply
    Ik heb die olie

  • Dapper
    replied
    hoi,

    ik gebruik deze calculator

    http://calculator.novaresearch.nl/

    ik leng het aan met rijstolie omdat die nog het beste smaakt voor mij
    dichtheid rijstolie is 0.895

    Leave a comment:


  • QnQ
    commented on 's reply
    ik wil die olie wel hoor

  • Meglow
    replied
    Ik neem aan dat je bedoelt: met hoeveel ml olijfolie moet ik mijn uitgedampte extract aanlengen.
    Een kennis van mij doet het extract van 20gr (buiten!)wiet (incl. fanleaves en de hele mikmak) in een flesje van 10ml, dus 1/2ml olijfolie per gram wiet. Dat levert een redelijk sterke olie op, alhoewel dat uiteraard ook afhankelijk is van de soort wiet die je gebruikt.
    Ik zie echter niet in waarom het niet meer verdund kan zijn dan dat. Je wilt namelijk geen olie waarbij je van 1 druppel 4 uur lang knockout op je bank ligt of kabouters gaat zoeken in je tuin. Liever iets meer verdunnen, dan kan je ook preciezer doseren.

    Leave a comment:


  • QnQ
    replied
    Olijfolie is vies eh, vind ik tenminste Als je dat oraal wil gebruiken kun je misschien beter rijstolie gebruiken ofzo
    Ik zal je vraag even in het forum Medisch gebruik van cannabis zetten, daar staan nog meer topics over olie maken, misschien vind je daar je antwoord ook wel.
    Succes.

    Leave a comment:


  • Ipie
    replied
    Niets te vinden op google?

    Leave a comment:


  • Igor
    heeft een topic gestart Hoeveel olijfolie bij de wiet ?

    Hoeveel olijfolie bij de wiet ?

    Ik heb een vraag hoeveel ml olijf oli moet je gebruiken per gram wiet
Bezig...
X