Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vragen over verwerking van cannabis in edibles

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • EasyW
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door jvs View Post
    Hoi allemaal,

    Mijn vraag over dit,als ik de poeder in een capsule doe en daar 1 of 2 van neem en als het werkt dan is er toch geen enkele reden
    om cbd olie te maken?
    Is het echt zo gemakkelijk?
    Nee, dat zal niet werken, bij het maken van olie wordt de alcohol verdampt door te verwarmen. Door het verwarmen wordt tevens THCa omgezet in THC (decarboxileren)
    Last edited by EasyW; 19 April 2020, 09:01.

    Leave a comment:


  • Rreppellsteeltjam
    replied

    Leave a comment:


  • Rreppellsteeltjam
    commented on 's reply
    Neehee, THC word minder bij dat proces.

  • Spacende Hollander
    replied
    Volgens mij moet je om er het meeste uit halen de wiet decarboxyleren. Zelf nog nooit gedaan maar Google het, zou ik zeggen.

    Maar als het werkt, dan werkt het idd.

    Sweet dreams

    Leave a comment:


  • Ipie
    replied
    Wie gaat er nog naar een gevangenis.
    Over 3 jaar ( ongeveer) zijn er nog 4 open.......

    Leave a comment:


  • kelderkastje
    replied
    Thc bindt zich aan vet, dus thee met volle room werkt dan weer wel.

    Vandaar olie.

    Leave a comment:


  • jvs
    heeft een topic gestart Vragen over verwerking van cannabis in edibles

    Vragen over verwerking van cannabis in edibles

    Hoi allemaal,
    Ik ben hier voor de eerste keer en ik heb een heleboel vragen.Waar ik woon is het zeer illegaal om wiet of planten te hebben
    en je gaat waarschijnlijk naar de gevengenis als je gepakt wordt.
    Sinds ongeveer een jaar kun je hier echter op dokters advies wiet gebruiken,meestal in de vorm van cbd olie.
    Ik heb dat eens geprobeerd omdat ik nogal veel problemen heb met slapen.De eerste keer dat ik het gebruikte was ik behoorlijk lam,
    kon me niet goed omdraaien omdat ik daar te slap voor was!Ik heb dat 1 maand gebruikt en het was geweldig om elke nacht te kunnen slapen.
    Het tweede flesje moet verdunt zijn geweest want bijna geen effect.
    Veel gelezen en besloten om zelf een paar plantjes te gaan kweken.Die groeien wel goed maar geen echte kijk op wat nu de juiste planten zijn.
    We hebben een paar planten opgehangen om te drogen en on uit te vinden hoe we cbd olie moeten maken.
    De droge planten hebben we fijn gemalen en besloten om als keuken kruid te gebruiken,2 theelepels in de soep .
    Dit was genoeg om slaap op te wekken dus daar was ik blij mee en erg simpel om te gebruiken.
    Twee dagen later besloot ik om er eens thee van te maken maar dit had geen enkel effect,ik weet nu dus dat het niet goed oplost
    in water.
    Gister weer thee geprobeerd maar deze keer het poeder in de thee gelaten en alles opgedronken!
    Ben gister om 8 uur naar bed gegaan en heb 14 uur geslapen!
    Mijn vraag over dit,als ik de poeder in een capsule doe en daar 1 of 2 van neem en als het werkt dan is er toch geen enkele reden
    om cbd olie te maken?
    Is het echt zo gemakkelijk?

Bezig...
X