Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aktieve kool filteren met thc olie maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Aktieve kool filteren met thc olie maken

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik maak sinds kort medische wietolie met de cannolator. Zijn er mensen die de alcohol oplossing filteren over aktieve kool om de metalen en dergelijke uit de oplossing halen?
    En gaat de thc niet binden aan de aktieve kool?

    Alvast bedankt


    #2
    Je hebt metaal in je 99% alcohol ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Dit vind ik op internet

      Simpele truc om je alcoholische cannabis extract te ontdoen van niet actieve plant wassen en vetten. Tevens verwijderd het wassen met actieve kool de eventuele resten van pesticiden, zware metalen en vele andere onzuiverheden. Het is eigenlijk een must als je een medicinaal product maakt (ook als je het verkoopt).

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        En dat komt van een gerenommeerde site, of van cnnbs ofzo ?
        Om dat soort dingen te filteren moet het er ook in zitten. Als je startmateriaal goed is (eigen kweek) dan hoef je je om dat soort dingen geen zorgen te maken (mocht het al werken met een extract)
        Als je wiet van de straat komt kan er inderdaad vanalles in zitten, maar dat filter je ook niet allemaal weg met kool volgens mij. En lost vet niet op in alcohol ?

        Mja, ik ben geen scheikundige verder, dus wacht ff af op een reactie van iemand die het kan onderbouwen.

      #4
      Hoi,

      hier staat het ook op


      https://www.medicalcannabissupplies....nabistinctuur/

      ik heb het vorige keer gefilterd met kool en er bleef een aardige hoeveelheid groene drab over in het koffiefilter. De olie werd wel mooi helder nadat de alcohol verdampt was.

      Ik weet alleen niet of de thc er ook aan blijft hangen? kan er ook niets over vinden.
      misschien dat iemand het weet.

      ik heb eigen kweek met biologische voeding

      hier een foto, dit is over van 35gr wiet met alcohol

      droes.jpeg
      Last edited by Dapper; 29 November 2020, 14:46.

      Comment

      Bezig...
      X