Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wietpuree efficiŽnter dan wietolie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Wietpuree efficiŽnter dan wietolie

Korting op 420shop
    Wietpuree efficiŽnter dan wietolie.

Voor de behandeling van vele lichamelijke aandoeningen en ziektes waaronder kanker, is cannabis een geweldig medicijn.
    Doorgaans worden de werkzame stoffen uit wiet hiervoor geconcentreerd in een olievorm genomen,
    maar volgens Brad Morehouse, oprichter van NewCure.org is puree van wiet net zo effectief, maar veel makkelijker en efficiŽnter te maken.

Wietolie of cannabisolie is een populair en geconcentreerd medicijn, maar volgens Brad van NewCure.org
    is het helemaal niet nodig om een geconcentreerde olie van cannabis te maken.
    Ons verteringssysteem kan wiet in pureevorm namelijk prima verteren.
    Er is absoluut geen enkel bewijs of reden om cannabis te concentreren, zo stelt Brad onder zijn instructiefilm op YouTube.
    De oorspronkelijke reden daarvoor was simpelweg zodat je het in een kleine tube kon stoppen en om de cannabinoÔden te decarboyleren.

Het grote voordeel van cannabispuree ten opzichte van wietolie is dat er veel efficiŽnter met de wiet wordt omgegaan.
    Bij het maken van wietolie gooi je immers het meeste materiaal weg.
    Wanneer je dat uit de prullenbak zou vissen en laten drogen, kun je er nog knetterstoned van worden, reken daar maar op!
    Dat betekent dat je het grootste deel van je wiet weggooit wanneer je er olie van maakt. Zonde van een goed medicijn!

Wanneer je cannabispuree maakt is dat simpelweg een kwestie van je wiet decarboxyleren1 , en natuurlijke vetten toevoegen om het goed te laten binden.
    Je hoeft er geen licht ontvlambare oplosmiddelen voor te gebruiken en je ruikt het ook niet wanneer je het aan het bereiden bent.
    Maar het grootste voordeel is dus dat je er veel minder wiet voor nodig hebt.

Zo maak je wietpuree

benodigdheden
    een glazen jampot van ongeveer 120 ml
    60 ml kokosolie, olijfolie of plantaardige glycerine (food grade)
    15 gram goede wiet

Begin met het vermalen van de wiet tot het een fijn poeder is en stop de gemalen wiet in het jampotje.
    Voeg hierbij de kokos-, of olijfolie of de glycerine) en mix het geheel met een lepeltje.
    Doe het deksel op het potje en plaats het potje met inhoud voor 10,5 uur in een pan met water op een temperatuur van 80 graden Celcius.
    Dit gaat het beste met een inductie kookplaat met instelbare temperatuur, je wil dat het water heet genoeg is om de wiet te decarboxyleren, maar niet te heet zodat het de cannabinoÔden niet verbrandt.

Bron: Rollingstoned.

Meer info op cannabispaste.com en op newcure.org

Cannabis paste kills Lyme disease.
    Last edited by QnQ; 18 March 2015, 15:26.
    Howto: meerdere foto's uploaden en tussen je bericht plaatsen

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~BuitenQweeksels ~

Re: Wietpuree efficiŽnter dan wietolie

Het gaat er toch ook niet om dat wiet op eten niet zou werken, maar dat het smerig smaakt? Al ken ik ook wel iemand die de wiet gewoon in de wietboter laat zitten en ik vond de resulterende cake best te eten.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

das nog niet zo slecht..
      bijna een paar dames klaar..
      dank Q en andere bronnen

Comment

Yep, ik weet niet hoe dat in dit geval zit met de smaak/mondgevoel Wietefras.
        Ik zie wel dat hij de cannabis helemaal tot stof maalt met de mixer.
        Daar komt dan de kokosolie bij, dat zal ook best invloed hebben.
        Bij boter laat je het plantmateriaal wat groter meestal, dan krijg je van die stukkies tussen je tanden.
        Ik zou graag ervaringen hiermee zien, daarom maar een topic erover gemaakt.
        Misschien is het lekker als dip, naast de salsa en chili ?

Comment

Ik vind wietolie ook vies smaken, de cbd olie helemaal, deze smaakt naar tarwegras.
          Een hapje wietpuree of wat druppels wietolie maakt in dat geval voor mij dan niet uit.

De combi kokosolie met cannabis lijkt me wel een heel goed huidproduct.
          Kokosolie is al goed voor je huid, het wordt pas vloeibaar rond de 26 C. dus dat smeert heerlijk uit.

Ik ga het binnenkort eens uitproberen met kokosolie, zal het resultaat hier posten.

Het moet natuurlijk ook niet te lekker smaken, 15 gram toppen op 60 ml kokosolie is 0,25 gram per ml dus dat gaat er wel in hakken. Kokosolie laat zich dus alleen druppelen boven de 26C.
          Misschien moet ik meer kokosolie gebruiken. Of is de werking van Cannabistoppen bij oraal gebruik minder ?
          Last edited by Stemma; 19 March 2015, 09:53.
          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Hey
            Was ook al van plan om iets gelijkaardigs te doen.
            Gewoon alles fijn malen en door boter of cocos te doen, en daarmee pannekoeken of cake maken.
            De smaak kan je nog altijd masceren met vanille of zo.

gr

Comment

Dat fijn malen lijkt mij ook makkelijker gezegd dan gedaan. Hoe uitgedroogd moet de wiet dan zijn? Recht uit de weckpot en alles plakt wsl aan de messen.

Comment

...It is very important to make sure it's very dry...
                @ 9:03

Comment

En ik heb altijd het omgekeerde geleerd.

Comment

Hmhm ik denk aan pesto, spacespaghetti
                    ĎA lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants oní

Comment

Footer Left Ad

Collapse
                    Bezig...
                    X