Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn binnen kweekje 1ste keer

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • bearprolec
    replied
    Re: Mijn binnen kweekje 1ste keer

    mooi mooi bella hoop dat em lekker gaat smaken , denk dat je tweede het ook wel wat beter gaat doen want deze ziet er mooi uit alleen niet zo compact he. maar laat het je smaken al grtz

    Leave a comment:


  • Dender
    replied
    Re: Mijn binnen kweekje 1ste keer

    in 8 weken nog wel! Mijn respect heb je!

    Dat het je mag smaken!

    Leave a comment:


  • belladonna
    replied
    Re: Mijn binnen kweekje 1ste keer

    Ik heb vanmorgen 1 Plant om gedaan en 1 laten staan.




    Word kouder -15 en wil geen risico lopen


    Heb bij de andere plant even kacheltje gedaan dat ga ik twee keer perdag doen 10 min zo dat hokje warm is en dan kijken wat verschil gaat zijn met de plant die ik nu geoogst heb.

    Leave a comment:


  • kaatje
    replied
    Re: Mijn binnen kweekje 1ste keer

    wauw bella ik kan nog heeel veel leren van jou ,....

    Leave a comment:


  • E2
    replied
    Re: Mijn binnen kweekje 1ste keer

    Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
    Hallo

    Normaal kweek in mijn cannabis buiten op de natuurlijke manier geen voeding en als ik dat echt nodig blijk te hebben dan bio voeding.
    Nu is dit jaar mijn buiten kweek niet goed gegaan ik ontdekte telaat dat de plant die ik had staan een man bleek te zijn.
    En ja Mannen leveren niks op
    Dus was ik afhankelijk van de autoflower plantjes die ik gelukkig wel had gezet en ik had nog 1 plant staan maar die was heel klein en zou mij niet voor een jaar kunnen voor zien van mijn wiet gebruik.
    Dus ik ik kon 2 dingen doen naar de coffeeshop gaan end aar mijn wiet halen wat 1 mega duur is en 2 er zit teveel troep in en ik ben al ziek genoeg .
    En de tweede keus is binnen een kweekje draaien.
    Das een groot risico want kan wel mijn huurhuis uit gezet worden als het er op aan komt.
    en aangezien ik en mijn man beide ziek zijn kunnen we dat niet gebruiken.
    Maar toch ben ik begonnen in de schuur.
    Ik heb een oude kast daar voor de helft wit gemaakt en isolatie tegen de wanden gedaan en daar na nog zilver iso
    Ik heb 3 spaar lampen geplaatst (ja verkeerd ik weet het) en ben daar 6 zaden gaan ontkiemen , in totaal heb ik 2 planten over gehouden
    Ladycane in mijn kast heb ik geen verwarming en 1 pc inblaas ventilator hangen.
    Begin november ben begonnen
    naast water geef ik ook om de drie water beurten Canna Bloei voeding
    hier wat foto's

    20 November ik wilde een tak buigen en brak hem bijna door midden

    Het is wel passen en meten in zo klein hokje hoor , maar zo plant is buigzaam dus je kan er alle kanten mee op

    Schone topkes he

    Zo ziet de kast er uit als de lampen uit zijn er uit

    Half december zag het er zo uit word al wel wat he

    Omdat het buiten vries en ik geen verwarming gebruik en de tempratuur in mijn hokje naar de 0 graden ging heb ik de middelste spaar lamp vervangen voor een gloei lamp wel minder licht maar wel meer warmte

    Oudjaars dag zag het er zo uit en ze gaan met de dag sterker ruiken een lekker kruidig maar zwaar luchtje




    De trichomen zijn mooi milky en aan gezien het komende tijd buiten kouder gaat worden ben ik al beginnen met oogsten van de wat kleinere topjes zo dat de toppen misschien wat meer gaan zwellen.
    Ook heb ik sinds vandaag de klok 2 uur terug gezet van 12 uur licht naar 10 uur licht zo dat de plant de winter in gaat en gaat af bloeien.
    Ik heb al wat kleinere topjes geoogst en gerookt natuurlijk
    En ik kan zeggen LADYcane je ben een echte dame weing van nodig voor groot resultaat Escobar

    De kleine topjes droog ik in een doos onder in vochtvreter en dan de topjes
    Als ik straks de echte oogst gaan doen dan wil ik grote doos nemen onder in zout veel zout en dan de topen hangen in een grote doos en op zolder zetten en hopen dat geur minimaal is .
    Ik de doos zijn de toppen na 5 dagen drogen klaar om in kranten te gaan en daar laat ik ze dan liefst 2 maanden en dan in glaze potten in de kelder

    Deze is klaar ge droogt en ga ik vanavond op roken



    Ik zal morgen overdag nieuwe foto's maken licht is hier niet zo goed nu.
    Groetjes
    ok.........dan wacht ik ook tot morgen...daag

    Leave a comment:


  • Smoke_mR.
    replied
    Re: Mijn binnen kweekje 1ste keer

    welke week heb je geoogst?

    Leave a comment:


  • boky
    replied
    Re: Mijn binnen kweekje 1ste keer

    Hoi , Laat het je smaken belladonna

    Mvg boky

    Leave a comment:


  • belladonna
    heeft een topic gestart Mijn binnen kweekje 1ste keer

    Mijn binnen kweekje 1ste keer

    Hallo

    Normaal kweek in mijn cannabis buiten op de natuurlijke manier geen voeding en als ik dat echt nodig blijk te hebben dan bio voeding.
    Nu is dit jaar mijn buiten kweek niet goed gegaan ik ontdekte telaat dat de plant die ik had staan een man bleek te zijn.
    En ja Mannen leveren niks op
    Dus was ik afhankelijk van de autoflower plantjes die ik gelukkig wel had gezet en ik had nog 1 plant staan maar die was heel klein en zou mij niet voor een jaar kunnen voor zien van mijn wiet gebruik.
    Dus ik ik kon 2 dingen doen naar de coffeeshop gaan end aar mijn wiet halen wat 1 mega duur is en 2 er zit teveel troep in en ik ben al ziek genoeg .
    En de tweede keus is binnen een kweekje draaien.
    Das een groot risico want kan wel mijn huurhuis uit gezet worden als het er op aan komt.
    en aangezien ik en mijn man beide ziek zijn kunnen we dat niet gebruiken.
    Maar toch ben ik begonnen in de schuur.
    Ik heb een oude kast daar voor de helft wit gemaakt en isolatie tegen de wanden gedaan en daar na nog zilver iso
    Ik heb 3 spaar lampen geplaatst (ja verkeerd ik weet het) en ben daar 6 zaden gaan ontkiemen , in totaal heb ik 2 planten over gehouden
    Ladycane in mijn kast heb ik geen verwarming en 1 pc inblaas ventilator hangen.
    Begin november ben begonnen
    naast water geef ik ook om de drie water beurten Canna Bloei voeding
    hier wat foto's

    20 November ik wilde een tak buigen en brak hem bijna door midden

    Het is wel passen en meten in zo klein hokje hoor , maar zo plant is buigzaam dus je kan er alle kanten mee op

    Schone topkes he

    Zo ziet de kast er uit als de lampen uit zijn er uit

    Half december zag het er zo uit word al wel wat he

    Omdat het buiten vries en ik geen verwarming gebruik en de tempratuur in mijn hokje naar de 0 graden ging heb ik de middelste spaar lamp vervangen voor een gloei lamp wel minder licht maar wel meer warmte

    Oudjaars dag zag het er zo uit en ze gaan met de dag sterker ruiken een lekker kruidig maar zwaar luchtje




    De trichomen zijn mooi milky en aan gezien het komende tijd buiten kouder gaat worden ben ik al beginnen met oogsten van de wat kleinere topjes zo dat de toppen misschien wat meer gaan zwellen.
    Ook heb ik sinds vandaag de klok 2 uur terug gezet van 12 uur licht naar 10 uur licht zo dat de plant de winter in gaat en gaat af bloeien.
    Ik heb al wat kleinere topjes geoogst en gerookt natuurlijk
    En ik kan zeggen LADYcane je ben een echte dame weing van nodig voor groot resultaat Escobar

    De kleine topjes droog ik in een doos onder in vochtvreter en dan de topjes
    Als ik straks de echte oogst gaan doen dan wil ik grote doos nemen onder in zout veel zout en dan de topen hangen in een grote doos en op zolder zetten en hopen dat geur minimaal is .
    Ik de doos zijn de toppen na 5 dagen drogen klaar om in kranten te gaan en daar laat ik ze dan liefst 2 maanden en dan in glaze potten in de kelder

    Deze is klaar ge droogt en ga ik vanavond op roken



    Ik zal morgen overdag nieuwe foto's maken licht is hier niet zo goed nu.
    Groetjes
Bezig...
X