Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Testers gezocht, 20% korting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Testers gezocht, 20% korting

    Korting op 420shop
    Sinds dit weekend heeft 420shop
    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Site ziet er heel goed uit, hoed af!

    Comment


      #3
      Ik zie (op de pc, firefox) bij diverse producten: Beschikbaarheid: Zie levertijd
      Alleen die levertijd is nergens te vinden

      En persoonlijk vind ik het geknipper van die balk bovenaan nogal irritant tijdens het scrollen. (op de pc)

      Op de gsm (ios) ziet het er goed uit !
      Past lekker op het scherm, leesbaar, vlot, goed te doen.

      Ik moest wel even lachen om de vertaling van Sandalwood die ik toevallig zag: Sandaalhout
      En dan de omschrijving: Deze wierook geeft een zangerige geur.
      Ah gelukkig; het ruikt in ieder geval niet naar sandalen dus.

      * googelt zangerig

      zangerig. bijv.naamw.
      Alsof er gezongen wordt (in plaats van gesproken)
      Voorbeeld: `Velen vinden Zweeds een zangerigere taal dan Deens.
      Dus een zangerige geur ...
      En wat hebben die zangers gegeten gisteravond ?
      Geen knoflook hoop ik ?

      Je vroeg om een mening eh ..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Jointjedraaien
        Jointjedraaien commented
        Editing a comment
        Bedankt voor de feedback! Ik heb de vertaling van Zie levertijd aangepast. Voorheen stond de levertijd onderaan de pagina vermeld bij meer info (nu staat het vermeld onder de tab Meer Informatie).

        Heb de spelfout van het sandalenhout eruit gehaald

        Die balk bovenaan vind ik zelf wel fijn, zal eens kijken of ik de overgang wat rustiger kan maken!

      #4
      Heb even random wat zaken getest op mijn tablet Android 8 Inch Samsung tablet.

      Zoeken, filteren en sorteren gaat perfect! Ik hoef dat nu niet meer vanuit de 'desktop modus' te doen.

      Alles oogt overzichtelijk en fris, ziet er goed uit JD!

      Maar natuurlijk heb ik wel wat op en aanmerkingen

      Allereerst vind ik het 'tegenstrijdig' aan het forum dat je bij de wietzaden klakkeloos de informatie overneemt van de breeder, terwijl 75% van je leden weet dat de info van de meeste breeders qua bloeitijd, opbrengsten en oogsttijd niet klopt. Beter kan je dan vermelden dat de geplaatste info van de breeder afkomstig is. (was al langer een ergernis puntje van mij, je forum staat vol goede info dan mag men in je shop info van dezelfde kwaliteit verwachten lijkt mij)

      En dan nog wat schermafbeeldingen

      Hier staat verkeerd product logo? ( Op elke weergave trouwens van het product)

      20171114_141544.png20171114_141505.png

      Bij de glowing in the dark bong wijkt de layout iets af, er staat geen aantalblokje.
      Deze verschijnt wel als je het product aanklikt. Verder bedekken de buttons 'sale' en 'nieuw' bijna de hele foto van het product.

      20171114_141421.png

      Net zoals hieronder, je ziet praktischs niets van de kryptonite top, als je op het product klikt mrijg je een grotere foto met kleine buttons, dus dan zie je het product beter. Je zou zowiezo wat grotere afbeeldingen van de producten kunnen plaatsen. Vind het wat 'ieltjes', je moet het product gelijk goed kunnen zien.

      20171114_141200.png

      De producten die wel en niet op voorraad zijn, staan door elkaar. Het is prettiger als hetgeen wat niet op voorraad is, lager op de lijst staat dan wat wel op voorraad is. Dit was volgens mij voorheen wel zo.

      20171114_141309.png

      Inloggen ging soepel ondanks de nieuwe website, gegevens werden direct vermeld.
      Vind de buttons voor taalkeuze bovenin wel piepklein vermeld.

      Voorlopig weer genoeg gezeverd
      Ik bekijk van de week de 420shop even op mijn mobiel, of mij daar nog iets opvalt.
      Stemma doet het forum, stout 2017

      Stemma doet stout (2016)
      Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

      Comment


        #5
        Bedankt stemma, genoeg feedback in ieder geval

        Ik zal de kleine verbeter puntjes als eerst ff aanpakken.

        Hier staat verkeerd product logo? ( Op elke weergave trouwens van het product)
        Bedankt, hier ging wat mis met een product label.

        Bij de glowing in the dark bong wijkt de layout iets af, er staat geen aantalblokje.
        Deze verschijnt wel als je het product aanklikt. Verder bedekken de buttons 'sale' en 'nieuw' bijna de hele foto van het product.
        Dit komt omdat er meerdere kleuren van deze bong zijn, dit werkt zoals het bedoeld is. De twee labels zijn bij mij een stuk kleiner, hier moet ik even naar kijken.

        Net zoals hieronder, je ziet praktischs niets van de kryptonite top, als je op het product klikt mrijg je een grotere foto met kleine buttons, dus dan zie je het product beter. Je zou zowiezo wat grotere afbeeldingen van de producten kunnen plaatsen. Vind het wat 'ieltjes', je moet het product gelijk goed kunnen zien.
        Dit komt omdat de thumbnails nu groter worden weergegeven dan op de oude layout, maar de thumbnails zelf zijn nog steeds 135x135 pixels. Ik moet alle producten nalopen en deze groter maken.
        Gelukkig ben ik een tijd geleden al begonnen met grotere thumbnails toe te voegen, dus bij de nieuwere producten zijn de thumbnails niet wazig.

        De producten die wel en niet op voorraad zijn, staan door elkaar. Het is prettiger als hetgeen wat niet op voorraad is, lager op de lijst staat dan wat wel op voorraad is. Dit was volgens mij voorheen wel zo.
        Dit is nog steeds zo in de categorie pagina's. Alleen wanneer je de zoekfunctie gebruikt staat het nog door elkaar. Ik zal hier naar kijken!
        Veel gestelde vragen over het forum

        JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
        420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #6
          Op mijn mobiel Android Samsung S7 zag ik dat je al aan de slag bent geweest

          Screenshot_20171114-231415.jpg

          verder lijken de kleine foto's met grote labels te verschijnen bij een bepaalde instelling waar foto met tekst verschijnt. Kies je voor de weergave van grote foto's dan staan de labels naar verhouding een stuk kleiner. Denk dat de labels niet 'meebewegen' met de grootte van de foto.
          Persoonlijk kies ik overal voor weergave van foto met tekst al verschijnt er op mobiel eigenlijk niet meer tekst zoals op tablet.

          Screenshot_20171114-231923.jpg
          Screenshot_20171114-232024.jpg
          Screenshot_20171114-232111.jpg

          Screenshot_20171114-232205.jpg

          Hier nog even het verschil in opmaak op mijn tablet,
          (duidelijk meer tekst in weergave met tekst)

          Screenshot_20171114-233842.jpg
          Screenshot_20171114-233750.jpg
          Last edited by Stemma; 14 November 2017, 23:42. Reden: Toevoegen van screenshots tablet
          Stemma doet het forum, stout 2017

          Stemma doet stout (2016)
          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

          Comment


            #7
            Ziet er goed uit Jd
            werkt veel vlotter op me crapple
            enne korting altijd leuk ik moet toch nog vloei bestellen
            dan kan ik ook nog wel een uurtje op de schop rondneuzen wat er nog meer voor leuks is

            Comment


            • Jointjedraaien
              Jointjedraaien commented
              Editing a comment
              Heb je de kortingscode via pm gestuurd

            #8
            Ziety er goed uit hoor. Werkt naar behoren op mijn mobiel.
            Ad usum proprium!

            Comment


              #9
              Op pc ziet het er een stuk beter uit. Ook beter navigeerbaar!!

              ik hoef geen code hoor. bedankt voor de site!
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment


                #10
                klein foutje gevonden


                https://420shop.nl/rollen/joint-accessoires.html link naar de futurola joint roller geeft een 404
                https://420shop.nl/futurola-kingsize-joint-roller.html

                Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                Vapers Hydro avontuur (voltooid)

                Comment


                #11
                De site werkt erg vlot
                en soepel nu
                ook op mijn craplle en ipad
                wat vroeger toch echt wel een probleem was

                Comment


                  #12
                  420 werkt vanop mijn crapple een heel stuk beter als vroeger
                  werkt veel vlotter en soepeler
                  paginas terugspringen gaat ook lekker zonder dat winkelmandje terug leeg raakt
                  wat vroeger wel eens gebeurde bij me

                  Comment


                    #13
                    De komende tijd zal de website nog verder worden verbeterd. Dankzij deze verbeteringen zal de website nog sneller laden.

                    Het is nu ook mogelijk om direct een vraag te stellen bij een product (onder de tab "Vragen".

                    De afgelopen dagen heb ik een paar honderd producten nagelopen en een grotere thumbnail voor deze producten ingesteld. De rest van de producten volgt snel maar het is een tijdrovend gedoe.
                    Het updaten van de wietzaden zal binnenkort plaats vinden.





                    Veel gestelde vragen over het forum

                    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                    Comment

                    Bezig...
                    X