Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maar 2 geen autoseeds?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Maar 2 geen autoseeds?

    Korting op 420shop
    Beste,

    autoflower.JPG
    Dit geeft de shop aan, volgens mij klopt dat niet.

    #2
    waarom niet ,

    Comment


      #3
      Omdat ik zat normale zaden alleen al tegenkom.

      Zitten wel meer foutjes, maakt me ook niet zoveel uit. Maar ben op zoek naar zaden en was in een gulle bui.

      AMAJIKOYM.JPG
      Als je nog een zaadje hebt van deze? Wil het wel proberen, maar bestellen kan ik niet op het moment.

      Comment


        #4
        Geen idee waar je naar toe wilt..... een shop met bijna alleen autoflowers beweren ze zelf maar je komt zat reguliere en fem tegen en je wilt ze bestellen maar dat kan je niet..... dus?
        2e
        3e

        Comment


          #5
          Ik snap deze post ook niet, en het probleem ook niet.
          Omdat het in het forum 420shop staat gaat het over 420shop neem ik aan.

          Ik begrijp dat je op de tab autoflowers klikt, en dan zie je dit inderdaad.
          Ik denk dat die twee soorten bij de feminized categorie hadden gemoeten.
          Als je fem zoekt klik je op de feminised tab.
          Daar zie ik 381 soorten feminised en 68 soorten regulier.
          Keuze genoeg verder dacht ik.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Geen probleem, alleen die filter werkt dus niet. En aanvullende vraag of die zaad te koop is. Echt, ik heb eerst geprobeerd iets van een pm te sturen, maar mislukt.

            Comment


              #7
              Ik denk dat je de site niet helemaal snapt ofzo, want als ik op feminised zaden klik, en dan de volgorde op naam, dan staat die soort bijna bovenaan.
              Amajoblablah wil je toch ? Die staat gewoon hier
              En waarop heb je die geselecteerd, vraag ik uit nieuwsgierigheid, want ik zie niks bijzonders eigenlijk aan die strain.
              Het is een sativa met onbekende genetica met ruim 11 weken bloei (!)
              Ik zeg niet dat het niks is, maar gewoon nieuwsgierigheid he...hoe kom je erbij, of zoek je alleen soorten met een onbegrijpelijke naam ?

              ((((En hier kun je volgens de shop de 278 andere feminised soorten vinden)))))
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • WittiW
                WittiW commented
                Editing a comment
                Nee, niet echt. Was de site meer aan het testen. Ik snap het wel. Wil er ook geen punt van maken. Wilde alleen op een wat makkelijke manier door de site bladeren en wat kiezen. Loop hier al wat weken te spammen, vandaar.

                Hoe ik op de strain kwam? Niet uitverkocht, maar kan niet kopen, een functionele onmogelijkheid. De naam leek me ook wel wat

              #8
              hoop dat dit een lang topic word
              verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

              Comment


                #9
                Jammer dat de Tutankhamon auto op is.

                Comment


                  #10
                  Oke, je wil die zaden bestellen, en ze staan op voorraad, maar als je ze daadwerkelijk in de winkelwagen mikt, dan staat er op die pagina dat ze die hoeveelheid niet op voorraad hebben.

                  Ja, da's een foutje denk ik.
                  Maar JD heeft al eens eerder aangegeven dat "out-of-stock" soms toch op voorraad is of snel geleverd kan worden.
                  Bij de contactinfo van 420shop staat eventueel een 06-nummer dat je kunt whatsappen met dringende vragen.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • WittiW
                    WittiW commented
                    Editing a comment
                    Denk dat dat beter is dan een topic

                  • kelderkastje
                    kelderkastje commented
                    Editing a comment
                    Mailen kan ook. Altijd gezellig met Nabi.
                Bezig...
                X