Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

420shop Instagram Giveaways

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    420shop Instagram Giveaways

    Korting op 420shop
    Volg de instagram pagina van 420shop voor giveaways. Ook zullen er kortingscodes worden gedeeld die alleen op instagram te zien zijn.

    Geef je mening in de poll welke producten er in de volgende giveaway moeten komen.
    Hoe meer volgers hoe groter de prijzen worden.

    Win dit bong pakket.
    Bij 150 volgers wordt de winnaar bekend gemaakt. Lees hier hoe je kunt winnen.

    Instagram-giveaways.jpg
    6
    Wietzaden
    16,67%
    1
    Vloeitjes pakket
    16,67%
    1
    Grinder pakket
    0%
    0
    Bong pakket
    50,00%
    3
    CBD Pakket
    0%
    0
    Cannabis decoratie pakket
    16,67%
    1
    Iets anders (Laat een reactie achter)
    0%
    0

    The poll is expired.

    Veel gestelde vragen over het forum

    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

    #2
    Bong pakket, grinder pakker, voeitjespakket.
    Iets waar elke smoker wat aan heeft, dus de grootste markt, kans op interresse etc...

    Ik heb geen Instagram of andere social media, anders had ik graag ff gecheckt. Veel succes met de giveaway!


    ​​​​​
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


      #3
      Ook geen insta, hi5, whatsapp en aanverwanten.

      Enkel dit forum, de krant en boombeach.

      Comment


        #4
        Leuk initiatief! Zo word je vanzelf de grootste cannabis gerelateerde webshop van Nederland .

        TBD's onbelangrijke mening:
        Zo'n bongpakket is wel waar de meeste mensen warm voor lopen, denk ik. Nummer . Overweeg zelf al jaaaaren om er eentje aan te schaffen, maar er zijn er zoveel om uit te kiezen... Beste is dat er eentje door je strot word gedrukt omdat je 'm hier onverwacht wint.

        Wietzaden een goede tweede plek. Altijd hartstikke leuk, maar toch ook persoonlijk voor wat je wel/niet wilt zetten (tenzij keuze).

        Vloeipakket op drie. Kun je lang en kort over doen, maar het is gewoon handig om hier een leuke voorraad van (verschillende soorten) te hebben. Dan zit je in elk geval een tijd sowieso niet zonder en we weten allemaal hoeveel stress dat een mens kan bezorgen. En wie weet stap je nog eens over naar een ander formaat/merk.

        De grinder valt buiten de podiumprijzen. Geinig voor de heb. Er ligt hier zo'n standaard plastic ding van de shop en die is sowieso al 10 jaar oud. Doet het meer dan prima en voel geen noodzaak daar verandering in te brengen. En daarom plek vier. Wat goed is goed, toch? Aldus de systeemautist.

        Qua CBD totaal geen ervaring, want geen interesse in. Gelukkig val ik ook niet in de doelgroep die hier baat bij heeft, maar dat verschilt enorm per persoon natuurlijk. Zou het zelf weggeven aan iemand die er wel echt iets aan heeft. Wat mij betreft stekkie vijf.

        En als laatst het decoratiepakket. De drang om rond te lopen in een T-shirt of pet met een cannabisplant erop of wat dan ook... Nee, dat past niet zo in m'n straatje. Weer andere zullen dit juist geweldig vinden. Voor mij in elk geval de laatste en zesde plek.


        Mijn Instagram account heeft volgens mij dacht ik 0 volgers/vrienden, dus die te winnen prijzen schrijf ik bij deze alvast op m'n buik. Maar ben de beroerdste niet om je te helpen, JD. Dus ik tik zojuist het knopje volgen voor je aan.

        Succes om de allergrootste en beste te worden. Het is maar een kwestie van tijd tot de concurrentie verpulverd is tot stof.
        Last edited by TheBigDudeski; 12 June 2021, 18:25.

        Comment


          #5
          Hoeveel procent van de leden hier zou geen insta hebben? ik gok meer dan 55.

          Wel leuk initiatief om nieuwe klanten te trekken natuurlijk!
          De Bloemen Van Bri

          Comment


            #6
            Alle social media in de ban gedaan en daar ben ik een stuk socialer door geworden. Ook rustiger.
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


            • Flip Hasjkip
              Flip Hasjkip commented
              Editing a comment
              Klopt, maar Facebook, Instagram, Twitter en andere zelfpijperij komt er hier niet (meer) in.

            • TheBigDudeski
              TheBigDudeski commented
              Editing a comment
              Idd Flippie. Allemaal volk dat online het perfecte leven lijdt en ondertussen in een vechtscheiding liggen met co-ouderschap in het vooruitzicht.

              Ben zelf van de anonieme accounts om het en der wat mee te gluren en dat was het wel.

            • Takketoelli
              Takketoelli commented
              Editing a comment
              Jullie staan niet alleen!!

              Precies dat ook ja Dudeski, allemaal perfecte leventjes. Daar hoort dat van mij niet tussen nee.
          Bezig...
          X