Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshops in Amsterdam

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • dodo64
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    zijn er veel

    Leave a comment:


  • kanon
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Oorspronkelijk geplaatst door RJB030 View Post
    Aantal weken terug ook bij The Stud in Oost langs geweest. Uitgeroepen tot de beste coffeeshop van 2015. Voor de kwaliteit en prijs hoef je het inderdaad niet te laten, die is helemaal prima. Uitgebreid menu ook.

    Een goede shop heeft voor mij echter ook betrekking op hoe het personeel met klanten omgaat. Misschien heb ik net die dag pech gehad, maar het bedienend personeel had niet eens het fatsoen om te reageren op mijn 'Goedemiddag' en 'Fijne dag verder'. Ik was de enige op dat moment in de shop. Flink minpunt, probeer het binnenkort weer. Anders nooit meer.

    Bij somige mensen hebben ze batterijen eruit gehaald valt me vaak op !
    Ik ben ook zo iemand die altijd zegt als ik binnenkomt goedenmiddag allemaal en van de 20 mensen zeggen dan 3 mensen wat terug (zie je vaak in liften en in wachtkamers heel erg)

    het is ook hoe je opgevoed ben zeg ik altijd! als iemand wat zegt wat terug zeggen en kost ook niks

    JA TOCH

    Leave a comment:


  • RJB030
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Aantal weken terug ook bij The Stud in Oost langs geweest. Uitgeroepen tot de beste coffeeshop van 2015. Voor de kwaliteit en prijs hoef je het inderdaad niet te laten, die is helemaal prima. Uitgebreid menu ook.

    Een goede shop heeft voor mij echter ook betrekking op hoe het personeel met klanten omgaat. Misschien heb ik net die dag pech gehad, maar het bedienend personeel had niet eens het fatsoen om te reageren op mijn 'Goedemiddag' en 'Fijne dag verder'. Ik was de enige op dat moment in de shop. Flink minpunt, probeer het binnenkort weer. Anders nooit meer.

    Leave a comment:


  • RJB030
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Boerejongens heeft intussen ook een vestiging aan de Utrechtsestraat, om de hoek bij Rembrandtplein. Mooie shop en goede kwaliteit, alleen jammer dat ze onlangs de prijzen wat omhoog hebben gegooid.

    Leave a comment:


  • Gps
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Coffee shop central, tegen over het centraal station zeg maar.

    Leave a comment:


  • Robbie267
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    De beste shop van Amsterdam ontbreekt, Boerejongens op de Baarsjesweg in Amsterdam. Hier sta je vaak buiten te wachten

    Leave a comment:


  • Dopplereffect
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Ik zit nu in the stud, echt goeie coffeeshop met goeie service en mooie prijzen! (Belg)

    Leave a comment:


  • Sativa77
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    In de tweedekamer geweest! Top prijzen mooie producten en super knus!!!

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Check deze link voor actuele menu's
    (wel datum checken van menu)

    http://www.coffeeshopmenus.org/CoffeeshopMenus.htm#TOP

    Leave a comment:


  • frankylopez
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    als ik naar een shop ga dan wil ik goede spullen leuk worden geholpen goed advies krijgen wat ik dan belangrijk vindt is de keuzen bij coffeeshop de stud kan ik kiesen uit 5of 6 soorten weed voor minder dan 7euro de gram ik rook teveel ja weet ik mijn probleem maar toch 5 gram gruis van w/w voor 20 euro dan hebben ze ook nog een stuk of 8 wat duurde soorten weed maar niks komt daar boven de 11 euro de gram uit dus voor de gewoner roker is deze shop de beste keus

    Leave a comment:


  • Bossman
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Bedankt Stemma,ga ze wss eens een bezoekje gaan brengen .

    Leave a comment:


  • Stemma
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Eerste hulp en Boerenjongens.

    Leave a comment:


  • Bossman
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Binnenkort ga ik eens naar Amsterdam,Iemand nog wat tips qua prijs/kwaliteit welke shops zeker een aanrader zijn?
    Rockslide,Bestfriends & Bulldog staan al op mijn lijstje.

    Leave a comment:


  • Weedyweed
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    Ok Thanks haha! Amateurtje. Ik vind Easy Times ook chill trouwens.

    Leave a comment:


  • amazing
    replied
    Re: Coffeeshops in Amsterdam

    leer je snel is makkelijk forum

    Leave a comment:

Bezig...
X