Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

    Oorspronkelijk geplaatst door Xplore View Post
    Methusalem, de Kronkel heeft momenteel een goede zwarte Pakistan op het menu staan, wel in de hogere prijsklasse, maar als je er toch zo'n eind voor komt rijden wellicht de moeite waard om een keer te checken.
    Thanks Xplore,die ga ik de volgende X zeker proberen,maar eerst ga ik volgende week de hasj van Coffeeshop Hofnar uit Harlingen testen,schijnen de echte rode libanon in hun menu te hebben,en deze heb ik al een poosje op mijn lijstje staan van nog te roken hasjies.

    groet

    Comment


      #17
      Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

      Gisteren langs de kruidentuin gegaan. Het is wel erg moeilijk om te kiezen met zoveel hasj soorten, ben maar voor nougat gegaan.
      Dat is me een lekkere hasj, alleen veeeeeeel te duur (15 de gram). Weet iemand wat meer over de hasj kaart? (welke soortjes lekker zijn).

      Comment


        #18
        Re: Coffeeshop De Kruidentuin Nijmegen gesloten???

        Oorspronkelijk geplaatst door Helghast View Post
        Gisteren langs de kruidentuin gegaan. Het is wel erg moeilijk om te kiezen met zoveel hasj soorten, ben maar voor nougat gegaan.
        Dat is me een lekkere hasj, alleen veeeeeeel te duur (15 de gram). Weet iemand wat meer over de hasj kaart? (welke soortjes lekker zijn).
        Nougat is inderdaad prijzig,maar hij is erg lekker en stoned ,de beste van de kaart iig.
        Verdere hasjes die ik super vond waren de Chocolat en de Caramello,ietsje minder stoned dan deze 2,maar toch erg aan te raden zijn de Manali en de Paki,vooral de Manali is erg fijn vind ik,lekker high,en een goede prijs/kwaliteitverhouding.Deze koop ik zowiezo elke X als ik daar shop.Maar je moet er van houden,de meeste hasjrokers zweren bij de Marokaanse hasj omdat deze meer inklapt,terwijl de zwarte hasjsoorten je over het algemeen een meer euforisch,high gevoel geven.

        Hatjoep.
        Last edited by Methusalem; 3 November 2011, 20:27.

        Comment

        Bezig...
        X