Ja denkt je dat?
waar zou jij dan aanraden?
Vraagje i.v.m. Belg/coffeeshop
Collapse
X
-
Ik denk juist hoe dichter bij Amsterdam, hoe minder de kwaliteit.
Dat is voornamelijk op toeristen gericht daar.
Leave a comment:
-
Vraagje is het echt de moeite om naar Amsterdam te gaan?
bedoel dan is de kwaliteit echt zoveel beter?
ervaring met goed shops?Leave a comment:
-
Ik ben aan coffeeshop Missouri geweest maar idd, ik kan er niet terecht want Nederlanders only.
dan maar naar Amsterdam hehe.
maastricht was supertof.Leave a comment:
-
Komt goed hoor. Ik denk dat ik het beter vaporize of hoe heet het ook alweer? GrtjsLeave a comment:
-
Ah dus als het illegaal is wilt zeggen dat niemand het doet ?
Maar snap wat je wilt zeggen, in Amsterdam wordt het gedoogd (wat overigens ook niet echt legaal is) dus daar kun je je lekker uitleven zonder je veel zorgen te maken.
Ik persoonlijk probeer nieuwe dingen liever uit in een persoonlijke omgeving of met bekenden om mij heen in plaats van een plek waar ik omringd ben door vreemden of waar ik de weg niet ken. Mocht ik mij niet lekker voelen dan kan ik beter tot rust komen of zijn er mensen die mij geruststellen.
Het zal met wiet wel mee vallen, rustig roken en eens afentoe wegleggen dan komt het goed.
Leave a comment:
-
Nee want in Belgie is het illegaal.De eerste keer zou ik lekker in een vertrouwde omgeving doen, liefst thuis. Als je je dan niet lekker voelt kruip je je bed in in plaats van ergens in een wazige shop op een bank te crashen.
Niemand in je omgeving die je van een beetje wiet of joint kan voorzien ?
damn.Leave a comment:
-
De eerste keer zou ik lekker in een vertrouwde omgeving doen, liefst thuis. Als je je dan niet lekker voelt kruip je je bed in in plaats van ergens in een wazige shop op een bank te crashen.
Niemand in je omgeving die je van een beetje wiet of joint kan voorzien ?Leave a comment:
-
Operatie is gepland op 24 mei.
ik ga wachten met toeters blazen tot in Amsterdam.Leave a comment:
-
Kweken is niet de bedoeling. Gewoon eens proberen.
Ik ga wachten tot ik geopereerd ben aan mijn neus (wonde en vergroeiing)
hou jullie op de hoogte
Zonnige groetjesLast edited by QnQ; 29 March 2018, 18:12.Leave a comment:
-
Je mag jezelf best tonen maar het is niet handig als je wilt kweken. Als iemand jou herkent weten ze je gelijk te vinden. Ik heet in het echt ook niet Flip Hasjkip, en woon ook niet in een kippenhok
Heb maatje gevraagd, officieel kom je als buitenlander nergens meer binnen, mocht dit wel het geval zijn dan heb je geluk gehad eentje te vinden die zich niet aan de regels houdt.
Ik zou gewoon een willekeurige shop binnen stappen en proberen.Leave a comment:
-
Beter zo? Zoals ik eerder postte is dit geen prior hoor.
Maar ik dacht, ik wil mezelf tonen. Wist niet dat het niet mocht.
moest ik toch nog ergens komen waar ik binnen mag, ik probeer wietjes.Last edited by Kuikie1979; 29 March 2018, 11:11.Leave a comment:
-
Tis niet zo heel erg slim om met je eigen foto op een wiet forum te zitten aan gezien het nog steeds verboden is enz dus als ik jou was zou ik even je profiel foto verwisselen Kuikie -
Wanneer wil je gaan ? Zal vanavond maatje eens vragen, die is oorspronkelijk uit Maastricht maar tegenwoordig buitenlander, die weet vast wel waar je terecht kunt..Leave a comment:

Leave a comment: