Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

The Pink in Eindhoven

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Re: The Pink in Eindhoven

    Heeft er iemand ervaring met voorgedraaide haze pieten van de pink? Groetjes

    Comment


      #47
      Re: The Pink in Eindhoven

      The Pink in Eindhoven.

      Erg goede shop (8/10). Prettig en vriendelijk personeel, leuke sfeer. Niet de prettigste zitomstandigheden maar wel redelijk veel plek.
      Op warme dagen gaat achter het schuifdak open voor wat extra frisse lucht. Dit maakt een dagje shophangen bij de Pink altijd wel aangenaam.

      Qua wiet en hasj leveren ze eigenlijk alleen maar kwaliteit. De prijs ligt over het algemeen wat hoger voor de meeste soortjes, maar ik heb nog nooit klachten over de wiet gehoord of gehad.
      Uit mijn hoofd hebben ze momenteel bijvoorbeeld 'Underdog OG', wat een redelijk lekker kush soortje is voor 15 euro per 1.44 gram. Dit is erg duur vind ik zelf, ook voor shopwiet van goede kwaliteit.
      Smaak valt tegen zoals bij alle shopwiet die nooit goed gecured word.

      Verder hebben ze meestal Northern Light of White Widow rond de 1.65gram per 15 euro.
      Meestal heb ik ook het idee dat het hier om ECHT northern light of white widow gaat (in tegenstelling tot veel andere shops).

      Qua voorgedraaide jointjes:
      Ze zijn consequent in kwaliteit en prijs.
      Zeker niet de beste, maar ook zeker niet de slechtste in Eindhoven.
      Klein minpuntje is dat ze die kleine conussen gebruiken met kleine tips, als ze dezelfde cones zouden gebruiken als The Wall en The Indian, dan zouden ze direct #1 voorgedraaide shop van Eindhoven zijn.

      Mocht ik een voorgedraaide halen daar, zal ik altijd voor de Haze of Pink Special gaan.
      Verslag - 3x Bubba Kush AF

      Comment


        #48
        Re: The Pink in Eindhoven

        Maandje terug ok een bezoekje gebracht aan de shop ,samen met m'n vrouwtje op een avond ...,was veel volk dus hebben we niet echt
        vertoefd binnen ,enkel 2x 5gr Amnesia Haze gekocht ,het was 49€ voor 5gr dus 98€ voor 10gr.
        De weed zag er mooi uit maar Amnesia Haze vond ik het niet echt ,was lekker weedje maar volgens mij echt geen Amnesia.
        Ik rook meestal die soort dus weet vrij zeker dat het iets anders was ,...wel jammer dat.
        Kregen er tipjes en vloeitjes bij gratis en de kerel die bestelde was best vriendelijk ,Belgen en andere buitenlanders zijn van harte welkom
        in Eindhoven ! TOPPIE

        Comment


          #49
          Ik ben enkele keren in de pink geweest.
          steeds vriendelijk bediend. En ik vraag gewoonlijk welke ze zelf de beste vinden en heb ik daar nog nooit slechte kwaliteit gehad.

          Comment

          Bezig...
          X