Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar te vinden in Zeeland?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • moreweed
    replied
    Re: Waar te vinden in Zeeland?

    Rookt je ma ? Zoja is een stickie wel uit te proberen, anders zou ik haar laten verdampen (eum... haar wiet laten verdampen..nee haar een beetje wiet geven en een verdamper+ gebruiksaanwijzing, en haar dat laten proberen. Je wilt niet dat 1/ zijzelf verdampt, 2/haar wiet verdampt zonder dat ze er wat van meekrijgt en 3/haar jouw wiet laten verdampen zonder dat jij of zij er wat van meekrijgt). Snap je ?

    Leave a comment:


  • LR2
    replied
    Re: Waar te vinden in Zeeland?

    Veel zijn afgetrokken hybrides van Jack herer, ik zie blueberry, diesel en zelfs haze-achtigen. Vaak hebben ze de voorgenoemde soorten wel in de gemiddelde shop. In mijn geval werkt alles tegen hoofdpijnen, eigenlijk. Het zal voor je moeder ook even testen zijn denk ik.

    Leave a comment:


  • FlintStoned
    replied
    Re: Waar te vinden in Zeeland?

    http://www.wietinkaart.nl/

    Leave a comment:


  • Rubennn
    heeft een topic gestart Waar te vinden in Zeeland?

    Waar te vinden in Zeeland?

    Hallo allemaal,

    Mijn moeder sukkelt met zware migraine en zou nu voor het eerst eens een joint willen proberen.
    Het probleem is dat niet elke wietsoort geschikt is voor het tegengaan van een migraineaanval.
    Na wat zoekwerk ben ik op een Amerikaanse site terecht gekomen waar alle medische gebruiken en effecten opgesomd staan.

    Ik zou nl.
Bezig...
X