Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Waar kan ik als Belg nog terecht in Zeeland?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • Urban
    commented on 's reply
    Ik denk dat jij wel iets mee krijgt boswachter, je woont in nederland dus zou moeten kunnen.

  • Bo$wachter
    commented on 's reply
    Dus ik zou ook niks mee krijgen in Zeeland omdat ik daar niet in de regio woon?

  • Bo$wachter
    commented on 's reply
    😂😂😂

  • Urban
    commented on 's reply
    Welnee, in ieders geval niet in de coffeeshop maar bij mij ben je zeker welkom, ga je het lekker voor jezelf doen.

  • misirlou
    replied
    Nu kunnen Belgen wel in Zeeland terecht dacht ik?

    Leave a comment:


  • Urban
    commented on 's reply
    Vergeet het maar, als niet inwoner krijg je niks mee, enkel op straat bij de plaatselijke gucci tas drager maar die moet je nog maar zien te verstaan.

  • Rikikie
    replied
    Wij gaan binnen een paar dagen naar Zeeland en ik vroeg mij af of we daar als Belg nu iets kunnen kopen of is die wietpass nog steeds actief?

    Iemand nog tips voor een goede coffeeshop in Zeeland?

    Leave a comment:


  • Urban
    replied
    Re: Waar kan ik als Belg nog terecht in Zeeland?

    Ik weet het niet zeker maar denk dat je het wel kan shaken,en het laten halen zou ik niet aanraden,kost je je geld dan.

    Leave a comment:


  • Bombadil
    replied
    Re: Waar kan ik als Belg nog terecht in Zeeland?

    Even meeliften op de vraag: En hoe zit het in Vlissingen? Vlissingen heb ik al verscheidene keren bezocht, maar ik wil niet voor gesloten deuren staan

    Leave a comment:


  • djosn
    heeft een topic gestart Waar kan ik als Belg nog terecht in Zeeland?

    Waar kan ik als Belg nog terecht in Zeeland?

    Volgende week ben ik een paar dagen in Zeeland en ik vroeg me af waar je als Belg nog terecht kan in de shops in Zeeland? (Goes of Middelburg)
    Hopelijk hebben jullie goed nieuws want ik heb echt ontzettend veel zin om nog eens een jointje te blowen met zicht op de Oosterschelde ...

    alvast bedankt voor de reacties!!
Bezig...
X