Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Coffeeshop Aarden in Goes

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

  • djosn
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Is deze shop en de High Life nog steeds enkel voor de inwoners van Goes? Of kan ik er ondertussen als Belg ook terecht? alvast bedankt voor het antwoord!

    Leave a comment:


  • 010
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    aarden hetzelfde verhaal, die willen ook geen enkel risico lopen.
    enkel inwoners van de gemeente goes kunnen nog in de aarden en de highlife terecht.
    best jammer want ik kan me voorstellen dat het voor toeristen best relaxed is om in goes een blowtje te gaan roken

    Leave a comment:


  • ikhouvanzeeland
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Het laatste dat ik ter plekke te horen kreeg was: we wachten af wat er gebeurt met zij die tegen de lamp lopen, voorlopig strikte toepassing dus. Over de Aarden nog geen info.

    Leave a comment:


  • 010
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    in de highlife vragen ze om een uitreksel van het burgerregister.
    als je niet uit de gemeente goes komt kom je er niet meer in.
    tis ook wel een beetje belachelijk want zelfs nederlanders die er willen halen maar niet uit goes komen krijgen niks mee.
    volgens mij schiet het zn doel een beetje voorbij

    Leave a comment:


  • ikhouvanzeeland
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Al enig nieuws (ook over de Highlife)? Aangezien we door de tunnel moeten (komende van West-Vlaanderen) is de pakkans wellicht groot (lees: niet te omzeilen...)? Jammer, al jaren wekelijks naar daar (wegens zware rugproblemen) om niet de straat te moeten opgaan en nu gaan ze ons verplichten of zo? Terneuzen zal blij zijn, want op straat zoeken daarvoor ga je de tunnel niet door natuurlijk... om nog te zwijgen van Sluis, de Heksenketel zal gouden zaken doen. Dan toch maar het risico nemen thuis te kweken? Probleem is: de huisbaas rookt en ruikt niet gaarne...

    Leave a comment:


  • 010
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    lees net in de pzc dat de politie stevig gaat controleren op de wietpassen bij de coffeeshops in zeeland.
    ik weet niet in hoeverre dit gevolgen heeft voor de beschikbaarheid van rookwaren daar.
    we gaan het afwachten

    Leave a comment:


  • fl13r3flu1t3r
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Gvd!

    Leave a comment:


  • merientje
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    leuk dat ik dit tegen kom. haha ik kom ook van Tholen

    lekker rustig eiland erg veel vrijheid om te gaan en staan waar je maar wilt.

    vroeger al met mn jointje en n hengel de oosterschelde bezoeken.

    Leave a comment:


  • 010
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    je kan nog steeds rijden hoor, ze zijn wel bezig met de passen maar hebben er niet echt haast mee

    Leave a comment:


  • fl13r3flu1t3r
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Ola

    Je moet wel snel zijn want hoe lang t nog kan is de vraag..
    Service en kwaliteit is dik voor elkaar maar ken uiteraard niet meer dan 5 gram meenemen.
    Risico om gepakt te worden is verwaarloosbaar natuurlijk.

    Suc6 en Smookse

    Leave a comment:


  • Sebstone
    replied

    Leave a comment:


  • Eliana22
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Oorspronkelijk geplaatst door medic View Post
    Aarden nr1, ww en amnesia zijn netjes.
    High life, soms toch wat smaak tekort bij hun HLS die anders lekkel isss
    Of Topic : Gisteren even Miami aangedaan, en 4eur korting gekregen en't smaakt en werkt lekkelll
    Greetings
    Ps Wie heeft ervaring met Middelburgse Shops aub?
    Middelburgse shops zijn uitgestorven, of terwijl geen shop te bekennen sinds oktober 2008, wanneer de Sixty-Two z'n deuren moest sluiten..
    En Roxy was al 2 jaar daarvoor uit de running.. helaas!!

    Leave a comment:


  • fl13r3flu1t3r
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Koosje..
    Wat die uitspraak betreft kan ik er een voor me halen en die leeft ondertussen niet meer..
    Maar waar is u ongeveer van??

    Leave a comment:


  • Xtreme
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Bij dat haventje is toch dat cafeetje waar je op de muur nog kan zien hoe hoog het water heeft gestaan? Een wat dwaze kennis van mij zei in zijn bezopen kop dat hij het spijtig vond dat het geen kokend water was geweest. Hij moest redelijk gehavend het cafeetje verlaten. Ik heb overigens ook een visbootje gehad: een verwaarloosde oude Drammer die ik heb opgeknapt.

    Leave a comment:


  • fl13r3flu1t3r
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

    Stavenisse is daar waar de boot ligt.. Prachtig getijdenhaventje waar ik een groot deel van m'n jeugd heb doorgebracht.. Kom van vossemeer maar zou t liefste rond stavenisse terechtkomen..
    Lekker zout water onder je voeten alleen werk, dat ist probleem..

    Zit hier op 5 min van bijna elke klus, dat is daar wel anders. Laat staan dat je materiaal moet halen, drama!! Mischien tch maar weer loondienst tegen die tijd..

    Wel leuk om iemand tegen te komen who knows what i'm talking about..

    Smookde

    Leave a comment:

Bezig...
X