Mededeling

Collapse

Maak een Coffeeshop Verslag

Vertel anderen over jou ervaring met coffeeshops, kies de juiste provincie in het board Coffeeshop of uit de lijst onderaan de pagina.

Je report moet bestaan uit:
Naam coffeeshop - Plaats van de coffeeshop (vermeld in de titel en in je bericht)

Verder kan je de volgende onderwerpen beschrijven!

- Adres / openingstijden
- Faciliteiten (denk aan pooltafel etc..)
- Verschillende soorten wiet hasj beschrijven.
- De indruk van de coffeeshop
- Eventueel foto's
- eventueel een cijfer

Wees creatief en objectief

Coffeeshop Amsterdam
Coffeeshops Noord-Brabant
Coffeeshops Zuid-Holland
Coffeeshops Noord-Holland
Coffeeshops Zeeland
Coffeeshops Limburg
Coffeeshops Utrecht
Coffeeshops Gelderland
Coffeeshops Overijssel
Coffeeshops Drenthe
Coffeeshops Flevoland
Coffeeshops Friesland
Coffeeshops Groningen
Coffeeshops Buitenland
Bekijk meer
Bekijk minder

Coffeeshop Aarden in Goes

Collapse
X
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• cannakris
    heeft een topic gestart Coffeeshop Aarden in Goes

Coffeeshop Aarden in Goes

Enkele weken geleden ben ik met een maat richting Goes gereden, nu de meeste shops in BoZ gesloten zijn en een belgische nummerplaat daar als een magneet werkt op politie, drugrunners, afrippers... leek het ons verstandiger andere oorden op te zoeken.

Zo kozen we voor Goes, na BoZ het kortste bij.

Eerst binnengewipt in Highlive, 'highlive special 'gekocht en een pakje met 5 zaadjes.
    Shop is zeker niet slecht maar is hier eerder uitgebreid beschreven.

Dan te voet verder naar coffeeshop Aarden op de Grote Markt.
    Het heeft wel wat geduurd eer we de shop vonden, géén recklame maken was een vereiste van de gemeente om deze shop aan het plein te kunnen houden, dus beter gewoon daar ergens iets gaan drinken en aan de cafebaas vragen waar de shop nu juist is, anders vind je hem bijna niet!

Aarden lijkt eerder op een gewone zaak met een middelmatig interieur highlive is een stuk gezelliger.
    Naast de lange toog zie je een enorm bord met alle mogelijke wietkeuzes, niet te vergelijken met de shops in BoZ, ik dacht wel meer dan 20 varieteiten! om van de shit nog maar te zwijgen
    De haze en white widdow (sorry voor eventuele schrijffout) waren niet super maar aanvaardbaar.
    Alles voorverpakt in zakjes, bij het nawegen thuis zat er eerder iets meer in dan iets minder
    We werden verder geholpen door een superknappe lieve meid! manmanman lang geleden dat ik nog zo'n mooie verschijning heb gehad en supervriendelijk!
    Op geregelde tijdstippen stond men daar voor wiet, zeker geen rijen of massa's volk en geen marginaal publiek, we hebben daar een half uurtje aan de toog gehangen. (ik rook nooit wiet ter plaatse als ik moet rijden)
    Goes is een aanrader met deze 2 toch redelijke shops, bovendien een aangenaam stadje, niet te vergelijken met BoZ.
    En misschien niet onbelangrijk: in Aarden mag men roken, dus ook gewone sigaretten.
    Mij zien ze hier zeker terug

• djosn
    replied
    Re: Coffeeshop Aarden in Goes

Is deze shop en de High Life nog steeds enkel voor de inwoners van Goes? Of kan ik er ondertussen als Belg ook terecht? alvast bedankt voor het antwoord!

Leave a comment:

• 010
    replied

aarden hetzelfde verhaal, die willen ook geen enkel risico lopen.
    enkel inwoners van de gemeente goes kunnen nog in de aarden en de highlife terecht.
    best jammer want ik kan me voorstellen dat het voor toeristen best relaxed is om in goes een blowtje te gaan roken

Leave a comment:

• ikhouvanzeeland
    replied

Het laatste dat ik ter plekke te horen kreeg was: we wachten af wat er gebeurt met zij die tegen de lamp lopen, voorlopig strikte toepassing dus. Over de Aarden nog geen info.

Leave a comment:

• 010
    replied

in de highlife vragen ze om een uitreksel van het burgerregister.
    als je niet uit de gemeente goes komt kom je er niet meer in.
    tis ook wel een beetje belachelijk want zelfs nederlanders die er willen halen maar niet uit goes komen krijgen niks mee.
    volgens mij schiet het zn doel een beetje voorbij

Leave a comment:

• ikhouvanzeeland
    replied

Al enig nieuws (ook over de Highlife)? Aangezien we door de tunnel moeten (komende van West-Vlaanderen) is de pakkans wellicht groot (lees: niet te omzeilen...)? Jammer, al jaren wekelijks naar daar (wegens zware rugproblemen) om niet de straat te moeten opgaan en nu gaan ze ons verplichten of zo? Terneuzen zal blij zijn, want op straat zoeken daarvoor ga je de tunnel niet door natuurlijk... om nog te zwijgen van Sluis, de Heksenketel zal gouden zaken doen. Dan toch maar het risico nemen thuis te kweken? Probleem is: de huisbaas rookt en ruikt niet gaarne...

Leave a comment:

• 010
    replied

lees net in de pzc dat de politie stevig gaat controleren op de wietpassen bij de coffeeshops in zeeland.
    ik weet niet in hoeverre dit gevolgen heeft voor de beschikbaarheid van rookwaren daar.
    we gaan het afwachten

Leave a comment:

• fl13r3flu1t3r
    replied

Gvd!

Leave a comment:

• merientje
    replied

leuk dat ik dit tegen kom. haha ik kom ook van Tholen

lekker rustig eiland erg veel vrijheid om te gaan en staan waar je maar wilt.

vroeger al met mn jointje en n hengel de oosterschelde bezoeken.

Leave a comment:

• 010
    replied

je kan nog steeds rijden hoor, ze zijn wel bezig met de passen maar hebben er niet echt haast mee

Leave a comment:

• fl13r3flu1t3r
    replied

Ola

Je moet wel snel zijn want hoe lang t nog kan is de vraag..
    Service en kwaliteit is dik voor elkaar maar ken uiteraard niet meer dan 5 gram meenemen.
    Risico om gepakt te worden is verwaarloosbaar natuurlijk.

Suc6 en Smookse

Leave a comment:

• Sebstone
    replied

Kun je hier als Belg nog steeds terecht? En is de bediening/kwaliteit nog steeds zo goed? Bedankt alvast

Ohja, en hoeveel kun je meenemen naar België en wat is het risico om gesnapt te worden?

Leave a comment:

• Eliana22
    replied

Oorspronkelijk geplaatst door medic View Post
    Aarden nr1, ww en amnesia zijn netjes.
    High life, soms toch wat smaak tekort bij hun HLS die anders lekkel isss
    Of Topic : Gisteren even Miami aangedaan, en 4eur korting gekregen en't smaakt en werkt lekkelll
    Greetings
    Ps Wie heeft ervaring met Middelburgse Shops aub?
    Middelburgse shops zijn uitgestorven, of terwijl geen shop te bekennen sinds oktober 2008, wanneer de Sixty-Two z'n deuren moest sluiten..
    En Roxy was al 2 jaar daarvoor uit de running.. helaas!!

Leave a comment:

• fl13r3flu1t3r
    replied

Koosje..
    Wat die uitspraak betreft kan ik er een voor me halen en die leeft ondertussen niet meer..
    Maar waar is u ongeveer van??

Leave a comment:

• Xtreme
    replied

Bij dat haventje is toch dat cafeetje waar je op de muur nog kan zien hoe hoog het water heeft gestaan? Een wat dwaze kennis van mij zei in zijn bezopen kop dat hij het spijtig vond dat het geen kokend water was geweest. Hij moest redelijk gehavend het cafeetje verlaten. Ik heb overigens ook een visbootje gehad: een verwaarloosde oude Drammer die ik heb opgeknapt.

Leave a comment:

Footer Left Ad

Collapse
Bezig...
X