Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

    Er is nog de Miami, maar dat kan je geen coffeeshop noemen, je kan er wel nog 2 soorten knipafval kopen, en maximum 3 gram krijg je mee, dus geen 5 meer.

    Ik raad aan om door te rijden naar Goes, daar is de qualitieit goed, en krijg je nog 5 gram mee, en er zijn 2 coffeeshops, dus je kan er 10 gram meekrijgen.
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    Comment


      #3
      Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

      volledig mee eens...
      de checkpoint trips worden gemist, dagje uit en chillen aldaar aan zee... too bad
      Last edited by ; 1 June 2009, 21:03.

      Comment


        #4
        Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

        Ja idd dazed, miamia had je in de tijd wel goede hasj.
        Maar door het wegvallen van die zalige chop chekpoint, is de kwaliteit echt niet meer wat ze was.

        Grtz
        420Shop, Online Headshop, Seedshop, Cannabis Souvenirs & Lifestyle
        Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

        Comment


          #5
          Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

          Ja, hun hasj was inderdaad goed vroeger, heel, vroeger dan, gelijk 5 jaar geleden, maar na verloop van tijd zelfs dat niet meer, ook beetje raar dat die z'n hasj altijd bij zijn ballen (in zijn onderbroek dus) bewaarde, wss om hem soepel te houden, maar toch...
          -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

          Comment


            #6
            Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

            hallo bart....

            ja ken jou probleem,ben zelf van die kanten,miami is waardeloos heb medelijden als ik er langs rij en die mensen zie aanschuiven voor 10-12euro neerdokken voor rommel soms nog nat ook,laatste keer heb ik het terug gegooid, ben er nooit meer geweest,ik zou naar bergen op zoom rijden kinky corners die heeft nog goeie,alleen soms slecht geknipt,ik rij zelf om de 14 dagen naar rotterdam en koop genoeg voor 14 dagen,tot mijn oogstje klaar is nog en dan zorg ik voor mijn eigen stuf en gedaan.heb voor jou nog wel adresje op koewacht de weegbrug .en anders ja goes das nog goeie ook zeker die jack horor,wel voorverpakt maar correct en mooi geknipt
            grts
            you got to smoke tha weed,weed,weed,give me a rizla please,please,please

            Comment


              #7
              Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

              Miami is nog steeds open.
              Vorige vrijdag nog eentje gerookt met ne maat die daar was gaan halen en beviel me toch wel. Zal er ook wel aan liggen dat ik al een 6-tal weken niet meer had gerookt.

              Wat is dat verder over Koewacht, is daar ook een shop tegenwoordig?
              Misschien toch nog eens met de fiets een ritje doen dan.

              Comment


                #8
                Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

                is het niet enkel een growshop dat ze hebben in koewacht??

                Comment


                  #9
                  Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

                  ga naaar vlissing dan ook goe weed en 3 shops xD

                  Comment


                    #10
                    Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

                    Hey,

                    kan men nog naar de Miami of is die nu dicht? Indien het kan ook de openingsuren.

                    Ben van regio Waasland te Belgie, tussen Gent en Antwerpen. Is er een cs die dichter gelegen ligt? Voor Miami hoef ik geen tol te betalen en is het 40 minuutjes rijden.

                    gracias

                    Comment


                      #11
                      Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

                      Dat je na de berichten die hier staan er nog heen zou willen. Je kan zoals er meer staat beter na Goes rijden vanuit antwerpen ook goed te doen.

                      Comment


                        #12
                        Re: Zijn er nog coffeeshops in Terneuzen?

                        In Goes zijn 2 shops en in Vlissingen 3. Dus je kunt in 1 rit in totaal 25 gram ophalen.

                        Xtreme

                        Comment

                        Bezig...
                        X