Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ex klanten van The Herb Shop ( Belgiė)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ex klanten van The Herb Shop ( Belgiė)

    Korting op 420shop
    Hallo iedereen.
    Dit bericht wordt gedeeld op andere forums en pagina's.
    Daarom deel ik het hier ook.
    Een gewaarschuwd man is er twee waard !
    6/07/18
    ''Via PM krijg ik net bericht van ex klant van The Herb Shop dat hij bezoek heeft gehad van de politie omdat hij via The Herb Shop aankopen met de pinpas heeft betaald.''



    Ook schijnen mensen die via de webshop hebben besteld voorzichtig moeten zijn ivm dat de hele administratie in beslag genomen is. Uit eerdere soortgelijke zaak (klimaat) weten we dat de kwekers bezoek hebben gehad... dus wees verstandig en zet je hobby een tijd stil ... In dien je hier hebt besteld

    #2
    Nuttige info, Anthony!! Hopelijk bereikt je post mensen die daar hebben besteld.

    edit obv onderstaande post: ...mensen = kleine, onschuldige thuiskwekers... broodkwekers heb ik geen medelijden mee, maar gelukkig zien we die hier niet of nauwelijks
    Last edited by Meglow; 6 July 2018, 22:29.

    Comment


      #3
      The Herb Shop Tremelo


      * * * * *4 maanden geleden Goede shop, privacy verzekerd door eigenaar. Ruim aanbod aan kwalitatieve producten !
      ---

      Een google review.
      Handig, om met je google account een growshop te reviewen trouwens ..
      De facebook account staat ook vol 'verdachten'.

      Als je bij die shop afgelopen twee jaar je gegevens achtergelaten hebt mag je je inderdaad flink zorgen maken, zo heeft het verleden bewezen.
      Als ik zo dat artikel op nieuwsblad.be lees waren het zeker geen fijne figuren :

      Internationale organisatie

      Bron: nieuwsblad.be
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        De zoveelste rotte appel..
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #5
          Zo jammer dat de mensen die gewoon hobby tuinieren hier de dupe van kunnen worden..
          Ad usum proprium!

          Comment


            #6
            Was van plan om daar eens mijn grief te gaan halen en de hoge verzendkosten uit te sparen maar heb mij gelukkig toen bedacht.

            Comment


            • Anthony997
              Anthony997 commented
              Editing a comment
              Ik ook laatste moment bedacht gelukkig !

            #7
            Ik ben daar een aantal keer geweest, kan mij alleen de laatste keer niet herinneren. Wsl ergens in de winter van vorig jaar. Heb nooit gezien dat de voordeur gesloten was, dat van die pamfletten lijkt onzin. Ook had hij het liever dat er bv wagens van het frituur etc op zijn parking stonden want dan was er wat beloop. Nooit cannabis geroken, Ben zelf ging is af en toe ene smoren in zijn garage en dat was het enige wat mij stoorde want dat zijn onnodige risico's. Geen idee trouwens wat ze bedoelen in dat artikel met loods, want die was er niet, enkel een garage waar de zakken met grond lagen. Heb wel is een zak of 3 grond betaald met de kaart, maar zou het straf vinden dat ze op die manier aan mijn gegevens komen, voor een bedrag van 40 euro. Kweek ligt hier al maanden stil en ik ben ook al een tijdje gestopt met cannabis, dus laat ze maar komen.

            Klima supplies had gewoon gegevens van bestellingen gekoppeld aan adressen van klanten, dat heeft deze niet. Ook nooit online iets gekocht.

            Wel grappig dat dat onderzoek 18 maanden geduurd heeft. Dan zijn die 17 maanden niks aan het doen geweest.

            Comment


              #8
              Aanpakken die poedergasten, kzie d'r hier genoeg aan kapot gaan, ze geven alleen nog om hun toverpoeder.

              Comment

              Bezig...
              X