Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growland

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Growland

    Korting op 420shop

    #2
    Jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt.
    Hopelijk gaat het je niet weerhouden van een leuke hobby.

    Bij de 'over ons' op die site kun je zien dat ze niet in Nederland zitten.
    En op deze pagina staat het ook.

    Het gebeurt wel vaker dat buitenlandse bedrijven ook een Nldse site maken dus zulke pagina's met bedrijfsinformatie zijn altijd wel een aanradertje om even te bekijken.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Meer lezen op fora dan zou je weten dat je best eerst wat reviews leest over de shop waar je wil bestellen. Zo kom je ook uit op andere shops die men aanprijst.
      En van die weinig bekende of nooit van gehoord shops? Blijf er weg.
      Dure les die je nooit vergeet, jammer maar helaas...

      Comment


        #4
        expire date 5/2019 op een trafo?vertel hier aub wat meer over,een bulb of trafo kan niet over datum raken.niet dat ik weet in ieder geval.als je verder nog problemen heb met je kast,maak daar dan een topic voor aan en maak duidelijke foto,s,dan word je zeker weten geholpen
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          Recent een kleinigheid besteld ter waarde van 40 euro bij deze toko, DHL verliest het pakket en ze moeten een onderzoek starten, dit kan 4 weken duren voor er een uitkomst is.
          Gemaild dat ik de spullen zsm. nodig heb, hun antwoord was, bestel en betaal maar opnieuw en zodra de spullen boven water komen, kun je ze terug sturen en krijg je je geld terug.
          Beetje vreemde gang van zaken met als melding dat dit een geautomatiseerd systeem is.
          Heb ondertussen de spullen maar in een fysieke winkel gehaald waar ik wel een stuk voor moest rijden, maar ja, kon er echt niet op wachten en bestel dus echt niks meer bij deze toko.
          Met een beetje service en menselijkheid van hun kant uit was ik er wel positief over geweest, maar helaas gemiste kans van growland.net.
          jammer dat ze niet willen begrijpen dat ze zo een klant verliezen.
          Paypal geschil loopt momenteel nog 07-09 besteld, geen product, geen update mogen ontvangen.

          Comment


          • belladonna
            belladonna commented
            Editing a comment
            Niet doen hoor. Ik wacht al 2 weken op pakje van de Dpd. Ze zeggen hier geleverd en hebben zelfs handtekening. Maar ze zijn hier Nooit geweest. Pakje van 50 euro weg

          • Raoul Duke
            Raoul Duke commented
            Editing a comment
            DPD, DHL, allemaal 1 pot nat.
            Een pakket kwijt kan altijd, daar heb ik niet zo`n problemen mee maar dat geouwehoer achteraf dat je maar moet wachten op je pakket of je poen terug en dat dit 4 weken kan duren is in mijn ogen geen service.

          • Bobledsgrow
            Bobledsgrow commented
            Editing a comment
            En dpd zegt hier mijn aaltjes te hebben geleverd
            Na 3 dagen vind ik ze buiten in de zon in de voortuin
            terwijl hier altijd de voordeur los staat
            Dpd raakt mijn soma zaden kwijt
            En zegt neem contact op met de verzender
            Die stuurt het opnieuw op
            Dus dpd valt ook tegen
        Bezig...
        X